خبرهای داغ:
در راستای رفاه حال شهروندان محترم باغملک و با تصویب شورای اسلامی شهر آئین نامه تقسیط عوارض تصویب و به شهرداری ابلاغ گردید.
کد خبر: ۸۷۱۹۷۳۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

پرویز نوروزی با اعلام این خبر گفت: با توجه به لایحه ارسالی شهرداری با موضوع آئین نامه تقسیط عوارض به استناد ماده ۳۲ اصلاحی آئین نامه مالی شهرداری ها و پس از بررسی کارشناسی این موضوع در جلسه شورای اسلامی شهر این آئین نامه تصویب و به شهرداری ابلاغ گردید.

رئیس شورای اسلامی شهر هدف از این اقدام را رفاه حال شهروندان و کمک به متقاضیان صدور پروانه ساختمانی عنوان  و اظهار امیدواری کرد با توجه به شعار این دوره شورای اسلامی که عدالت محوری می باشد این اقدام باعث افزایش رضایتمندی بویژه در میان اقشار کم درآمد متقاضی گردد.

در همین خصوص اسماعیل شهریاری ، مسئول واحد درآمد شهرداری با تأیید این مطلب گفت: براساس ماده ۴ آئین نامه تقسیط عوارض در صورتی که متقاضیان صدور پروانه ساختمانی مشمول این آئین نامه توانایی پرداخت بدهی خود را بصورت یکجا(نقدی) نداشته باشند می توانند بدهی خود را بصورت تقسیط پرداخت نمایند.

همچنین با توجه به ماده ۵ این آئین نامه ، تقسیط عوارض به این صورت است که متقاضی بایستی ۳۰ درصد مبلغ قابل تقسیط را نقداً پرداخت نماید و باقی مانده برابر قرارداد فی مابین تا حداکثر ۱۲ ماه از زمان قرارداد تقسیط می گردد.

امیدواریم این طرح ضمن افزایش رضایتمندی شهروندان، گام مؤثری جهت بهبود توانمندی شهروندان در ساخت و سازهای قانونی و پیشگیری از تخلفات ساختمانی و تبعات نامطلوب آن به بهانه عدم توانایی مالی در پرداخت هزینه ها در این زمینه گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها