خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: در شب شهادت امام صادق(ع)، آیین معنوی شبی با شهدا با حضور دو شهید گمنام و با شرکت صدها نفر از مردم و بسیجیان در مسجد جامع شهرستان میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۷۱۷
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، امام جمعه میانه با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع)، مردم را به زینت بودن برای ائمه فراخواند و گفت: دنیا دست به دست هم داده تا شیعه را به گونه ای دیگر به جهانیان معرفی کرده و شیعه هراسی کنند، بنابراین مراقب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم.

حجت الاسلام محمدرضا حامدی با اشاره به اوضاع نابسامان مالی و فرهنگی در کشور، اظهار کرد: برخی ها فراموش کرده اند که خدایی و قیامتی هست و بدون توجه به حساب و کتاب قیامت، به راحتی به بیت المال دست درازی کرده و آنگونه که می خواهند آزادانه زندگی می کنند.

وی داشتن نزاکت در کلام و ادب در گفتار را از خصوصیات مومنان از منظر امام صادق(ع) دانست و گفت: زینت شدن برای امام(ع) محافظت از زبان می خواهد و مجازات زبان در قیامت از سخت ترین مجازات هاست.

امام جمعه میانه با مقایسه شهدای انقلاب اسلامی با هارون مکی-یکی از یاران وفادار امام صادق(ع)- اظهار داشت: این شهدا به مراتب دارای مقام و مرتبتی بالاتر از هارون مکی هستند چراکه هارون مکی در خدمت امام معصوم(ع) بود ولی بسیاری از این ها حتی نایب امام را هم ندیده بودند ولی خود را مکلف به اطاعت از ایشان می دیدند.

حجت الاسلام حامدی با اشاره به حرکت فرهنگی انجام شده در حضور شهدای گمنام، تصریح کرد: شهدا آنقدر دلسوز هستند که با مشاهده انحرافات دینی و اخلاقی و دنیا زدگی ما، هر از چند گاهی تعدادی از آن ها می آیند تا ما را از خواب غفلت بیدار کنند.

وی افزود: باید مراقب باشیم که نزاع و کشمکش، اختلاس و وضعیت آنچنانی، شایسته کشور ما که مدعی هستیم انقلاب ما متعلق به صاحب الزمان(عج) است، نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها