خبرهای داغ:
رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم از درخشش و موفقیت رزمی‌کاران قم در کسب 10 مدال مسابقات سبک کراپلینگ کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۹۰
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جواد محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، اظهار کرد: تیم کراپلینگ کیک‌بوکسینگ هیأت ورزش‌های رزمی استان با ترکیبی از بهترین‌های این سبک که مدت‌ها تمرین کرده و برنامه‌های متنوع آماده‌سازی را پشت سر گذاشته بود، در مسابقات کراپلینگ کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور به میدان رفت.

وی با تقدیر از اعضای کادر فنی و رزمی‌کاران عضو این تیم، ادامه داد: خوشبختانه رزمی‌کاران قم در این دوره از رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند و با بهره‌گیری مطلوب از توان بالای جسمانی و روحیه جنگندگی مثال‌زدنی خود در جدال با حریفان به 10 مدال رنگارنگ دست یافتند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: نتیجه تلاش و مبارزه جانانه رزمی‌کاران شایسته تیم کراپلینگ کیک‌بوکسینگ قم در این دوره از رقابت‌ها کسب 6 نشان با ارزش طلا، دو مدال خوشرنگ نقره و دو عنوان سومی همراه با نشان برنز کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات کراپلینگ کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور با حضور برترین‌های این سبک از استان‌های مختلف طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی به میزبانی هیأت ورزش‌های رزمی استان آذربایجان‌شرقی به انجام رسید.

محمدزاده عنوان کرد: رقابت شرکت کنندگان در این دوره از رقابت‌ها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام رسید و مسابقات در شهرستان هشترود آذربایجان شرقی برگزار شد و خوشبختانه نمایندگان تیم اعزامی استان قم در ١٢ وزن 10 مدال کسب کردند.

وی یاد آور شد: در رده سنی جوانان این دوره از مسابقات سه رزمی‌کار به نمایندگی از قم به میدان رفتند که به لطف خدا هر سه نفر با ارائه شایستگی‌ها و توانمندی‌های بالای خود بر حریفان غلبه کرد و با قرار گرفتن در جایگاه نخست اوزان مختلف، ‌قهرمانی و نشان طلای این رقابت‌ها را به ارمغان آوردند.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم با بیان اینکه در رده سنی نوجوانان مسابقات کراپلینگ کیک‌بوکسینگ نماینده‌ای از قم حضور نداشت، اضافه کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز رزمی‌کاران قم خوش درخشیدند و در مجموع تیم قم عنوان قهرمانی بخش تیمی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی یاد آور شد: در رده سنی بزرگسالان این دوره از مسابقات و در وزن منهای 60 کیلوگرم، علی کریمی با درخشش خیره کننده خود تک تک حریفان را از پیش‌رو برداشت و با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی، نخستین نشان طلا را برای تیم اعزامی هیأت قم کسب کرد.

محمدزاده افزود: در وزن منهای 65 کیلوگرم پیکارهای کراپلینگ کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور در هشترود،‌ عبدالله صالحی‌نیا نماینده قم بود که جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کرد اما در فینال بر سر کسب مدال طلا، نتیجه را واگذار کرد و صاحب نشان نقره شد.

وی خاطرنشان کرد: در وزن منای 75 کیلوگرم دیگر قهرمان خوب و شایسته هیأت ورزش‌های رزمی استان قم یعنی سجاد قربانی با ارائه نمایش دیدنی تکنیک‌های رزمی و بازی حساب شده و فنی خود جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کرد و با شایستگی صاحب نشان طلا شد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم افزود: در وزن منهای 80 کیلوگرم این مسابقات ابوالفضل مرادی دیگر فینالیست تیم کراپلینگ کیک‌بوکسینگ قم بود که به فینال رسید اما با واگذاری نتیجه در دیدار نهایی به مدال نقره بسنده کرد و در وزن منهای 85 کیلوگرم ناصر عزتی‌پور صاحب نشان برنز شد.

وی ابراز کرد: در وزن منهای 90 کیلوگرم مسابقات کراپلینگ کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور فرامرز عبدی با کسب مقام سوم به مدال برنز رسید و در وزن به اضافه 90 کیلوگرم که سنگین‌وزن محسوب می‌شد، قهرمان سنگین وزن قم ضمن کسب مدال طلا در بازی سوپر فایتر نیز جایزه نقدی پنج میلیون ریالی را از آن خود کرد.

محمدزاده افزود: در رد سنی جوانان و در وزن منهای 50 کیلوگرم علی‌اصغر اکبری‌یکتا مدال طلا گرفت، در وزن منهای 75 کیلوگرم ابوالفضل قربانی صاحب نشان طلا شد و در وزن منهای 70 کیلوگرم علیرضا فرکی مدال خوش رنگ طلا را به خود اختصاص داد تا این تیم با مربیگری عبدالله صالحی و ناصر عزتی‌پور و سرپرستی مسعود معصومی یکی از موفق‌ترین تیم‌های رزمی قم لقب بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها