مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا(ع) مشهد:

سیبل حملات شبکه‌های ماهواره‎ای حیای زنان و غیرت مردان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا(ع) مشهد گفت: امروز سیبل حملات ماهواره‌ها حیای زنان و غیرت مردان واقع شده تا از طریق ترویج بی‌بندوباری در جامعه اسلامی بتوانند به اهداف نامشروع خود برسند.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۴۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی عابدی  شب گذشته در مراسم یادواره شهیدان یعقوبی در بهشت عسکری تربت حیدریه اظهار داشت: دشمنان نظام هیچگاه آرام ننشسته و هر روز برای انحراف و انحطاط انقلاب اسلامی ایران دائم در حال برنامه ریزی و توطئه هستند لذا همچنان تهاجم فرهنگی را با ابزار شبکه های مخرب اجتماعی و ماهواره ای برای بی حیا کردن زنان و بی غیرتی مردان جامعه مورد هدف قرار داده اند.
 
وی تنها راه برچیده شدن بی حجابی و بدحجابی در جامعه را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و بیان داشت: امروز متاسفانه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به دست فراموشی سپرده شده و بسیاری از افراد با بی تفاوتی از کنار مسائل عبور می‌کنند که همین بی تفاوتی دامن جامعه را گرفته، لذا تنها راه برچیده شدن بی حجابی و بدحجابی در جامعه امر به معروف و نهی از منکر است، علاوه بر آنکه مسئولین دستگاه‌های فرهنگی و متولیان امر باید برای احیای این فریضه مهم اقدامات اساسی و زیر بنایی انجام دهند.
 
عابدی اذعان کرد: یکی از پیامهای خون شهدا به نسلهای امروزی غیرت مردانگی و عفت و حیای زنان جامعه اسلامی است، زیرا دشمن از طریق ترویج بی بند و باری به دنبال بی اراده کردن جوانان ایران اسلامی نسبت به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بر آمده تا اهدافی را که نتوانسته از طریق جنگ و کودتا و فتنه و تحریم به آن برسد برای خود محقق سازد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حمزه سیدالشهداء مشهد در ادامه حقوق‌های نجومی برخی مدیران را نجس و حرام خواند و افزود: برخی مدیران وقتی مسئولیتی به آنها واگذار می‌شود به جای اینکه به فکر مردم باشند بر پهلوی مردم سوار می شوند و فکر می کنند که به طعمه رسیدند، اینان تشنه گان قدرت هستند و نه شیفتگان خدمت، بنا براین باید اموالی که از بیت المال برای فیش های حقوقی نجومی هزینه شده برگردد و مدیران خاطی محاکمه شوند.
 
عابدی به سخنان اخیر فائزه هاشمی اشاره کرد و افزود: کسانیکه از حکومت دینی آلاف و الوف و به جایگاهی رسیدند، امروز می گویند آن را قبول ندارند، اما باید از آنها پرسید که اگر حکومت دینی نبود، شما الان کجا بودید؟ چه جایگاهی داشتید؟
 
وی اظهار کرد: هنوز برخی خواص جامعه شهامت تبری جستن از فرزندان خود را ندارند و این در حالی است که بزرگانی همچون آیت الله گیلانی، خزعلی و … برای برقراری حکومت اسلامی و عدالت حتی از فرزندان و منتصبین به خود تبری جسته و خواهان محاکمه آنها شدند.
 
وی گفت: مسئولان کشور به راهبردها و سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیه ای نگاه نکنند زیرا تنها راه نجات بر محور و در کنار ولایت بودن است.
 
شهیدان محمد حسن یعقوبی در ۱۵ مهرماه سال ۱۳۶۵ در منطقه حاج عمران کردستان و حمید یعقوبی ۳ مرداد ۱۳۸۰ در منطقه تربت جام شربت شهادت را نوشیدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار