خبرهای داغ:

دیداراستاندار با بازیکنان استقلال خوزستان

استاندار خوزستان جمعه شب پیش از بازی تیم استقلال خوزستان برابر استقلال تهران در جمع بازیکنان این تیم خوزستانی حضور یافت.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۰۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳
به گزارش بسیج به نقل از ایرنا، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش تیم فوتبال استقلال خوزستان در رقابت های فصل گذشته و افتخار آفرینی این تیم با کسب عنوان قهرمانی اظهارکرد: تیم استقلال خوزستان در نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر برابر تیم تراکتورسازی تبریز بازی خوبی ارائه داد و امید است در این بازی برابر تیم پایتخت نیز با همین کیفیت بازی کند.
وی افزود: تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته بوده و در زمان حاضر تمامی تیم ها حساب ویژه ای روی این تیم بازکرده اند و امیدوارم در این فصل نیز از ابتدای فصل صدر جدول را ازآن خود کند.
استاندار خوزستان ادامه داد: این تیم باید همواره در کورس قهرمانی باقی مانده و بازهم برای خوزستان افتخار آفرینی کند.
وی تصریح کرد:هواداران این تیم به عنوان یار دوازدهم باید همواره بازیکنان با غیرت این تیم را مانند فصل گذشته مورد حمایت خود قرار دهند تا آن ها با تکیه بر این روحیه مضاعف بتوانند حریف سرسختی برای تیم های لیگ باشند.
شریعتی با اشاره به بازی پیش روی استقلال خوزستان برابر تیم استقلال تهران گفت: این دیدارحساسیت های خاص خود را دارد اما من خلاف برخی ها که می گویند این بازی برای تیم استقلال خوزستان دشوار است می گویم این بازی برای تیم استقلال تهران دشوار بوده و آن ها دغدغه کسب امتیاز از قهرمان لیگ را دارند.
وی افزود: همه تیم های لیگ برتر کشور اگر بخواهند مقابل تیم استقلال خوزستان قرار بگیرند باید برنامه ریزی کنند که چگونه در برابر این تیم مقاومت کنند.
استاندار خوزستان بیان کرد: این افتخار ما است که نماینده شایسته استان به مرحله ای رسیده است که تیم های دیگر باید برای مقاومت برابر آن برنامه ریزی کنند و امیدواریم که در بازی پیش رو نیز موفق باشد.
وی اظهارکرد: وظیفه ما این است که برخی مشکلات و مسایل بازیکنان را برطرف سازیم و این وعده را می دهیم که از همه توان خود برای حل این مشکلات استفاده کرده تا دیگرهیچ جای نگرانی وجود نداشته باشد.
استاندار خوزستان گفت: استقلال خوزستان باید خود را آماده کند که امسال نیز در کورس قهرمانی باقی بماند و در مسابقات آسیایی نیز نماینده شایسته ای برای استان و کشور باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار