معرفی مدیر عقیدتی و نظارت حوزه263 ثار الهن

خبرگزاری بسیج: مراسم تودیع و معارفه مدیر عقیدتی و نظارت حوزه 263 ثارالله علیه السلام ناحیه بهارستان با حضور فرماندهان پایگاه و شورای حوزه در پایگاه مرصاد حوزه گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۸۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه بهارستان؛ در این مراسم از خدمات 2 ساله حجت الاسلام والمسلمین فرخی، مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بهارستان قدردانی و حجت الاسلام والمسلمین نصراللهی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بهارستان معرفی شد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی در این مراسم اظهار داشت: این روزگار بین تمام انسانها در چرخش است، هرکس می آید یک عمارت نو برپا می کند و در نهایت منزل را به   دیگری می دهد، این مسئولیت ها یک امانت است که باید به سر منزل مقصود برسد.  

وی افزود: این آسایشی که امروز ما از آن برخورداریم به برکت خون شهداست امروز در شهر کاظمین 15 نفر از شیعیان به شهادت رسیدند دیروز در شهر کابل 80 نفر از شیعیان این کشور به شهادت رسیدند و امروزه تقریبا کل جهان را ناامنی فرا گرفته اما کشور عزیزمان از امنیت کامل برخوردار است و اگر حضور با بصیرت شما عزیزان نباشداین ناامنی به کشور ما هم خواهد رسید.

وی افزود: وظیفه ما و شما عزیزان این است که زیر مجموعه خود را بصیرت دهیم و چهره اسلام را به نحو احسن معرفی کنیم همچنین باید تلاش کنیم نیروهای مومن را جذب و تا پای جان از اسلام و نظام و رهبری حمایت نماییم.

 

 

ارسال نظرات