در هجدهمین یادواره شهدای نراق

دشمن به دنبال استحاله فرهنگی نسل جوان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین از فقر فرهنگی حاکم بر جامعه خبر داد و گفت: جبهه استکبار در سایه فقر فرهنگی که جوانان را گرفتار شبکه‌های مجازی و ماهواره کرده به دنبال اهداف خود است.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۶۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام تویسرکانی شامگاه پنجشنبه در یادوراه 80 شهید دوران دفاع مقدس و 6 شهید گمنام  با اشاره به رشادت‌های شهدا در مقابله با دشمن گفت: اقتدار امروز کشور مرهون رشادت‌ها و مجاهدت‌هایی است که شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس از خود نشان دادند.

وی افزود: دشمنان زمانی که دیدند نمی‌توانند در مقابل روحیه مقاومت ملت ایران ایستادگی کنند و راه به جایی نخواهند برد تهاجم فرهنگی را در پیش گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: جبهه استکبار صدها کانال مجازی مخرب ماهواره‌ای و مجازی را راه‌اندازی کرده‌اند و در سایه فقر فرهنگی که جوانان را گرفتار شبکه‌های مجازی و ماهواره کرده می‌خواهند به اهداف خود دست پیدا کنند.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به لزوم حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: عزت و عظمت کنونی ایران اسلامی مرهون رشادت ها و جانفشانی های ایثارگران انقلاب اسلامی است و باید سیره و روش شهدا در جامعه سرمشق شود.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا توطئه های دشمنان را خنثی می‌کند از این‌رو بایستی مردم به ویژه نسل جوان انقلاب بیش از گذشته زندگی‌نامه شهدا را مطالعه کنند و برای تحقق اهداف آنان بکوشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه شهدا در مسیر مبارزه با فقر دینی، فرهنگی و اقتصادی به شهادت رسیدند ادامه داد: درک مفاهیم بلند این شهادت برای کشور گنجی معنوی و فرهنگی است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با تاکید بر اینکه دشمن همواره به دنبال این است که کشور در فقر اقتصادی و فرهنگی بماند اضافه کرد: دشمن در این راستا قصد دارد به زیاده خواهی‌های خود دست پیدا کند در این راستا می‌طلبد که آحاد مردم و مسئولان برای کاهش فقر دینی و معرفتی حاکم در جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار