خبرگزاری بسیج: یادواره شهدای شهر ترکمانچای با حضور جمع زیادی از مردم و مسئولان این شهر در محضر دو شهید گمنام، در مسجد جامع ترکمنچای برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۵۶
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی،امام جمعه ترکمانچای در این یادواره با بیان اینکه شهدا برکات مادی و معنوی به ارمغان آورده اند، گفت: ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمن و حفظ استقلال کشور و نظام از برکات مادی شهدا و برکات معنوی آن ها عالم را فرا گرفته و مختص کشور ما نیست.


حجت الاسلام یونس کیانی رسیدن به مقام شهادت را بسیار دشوار دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به این مقام که «عند ربهم یرزقون» مقام آن هاست باید از همه لذات و مادیات و دلبستگی ها گذشت و خالصانه باارزشترین سرمایه دنیوی که همان جان انسان است را تقدیم حضرت حق کرد.

فرمانده سپاه میانه نیز در سخنانی با بیان اینکه در محضر شهدا بودن توفیق و عنایتی از جانب خداست، خاطرنشان کرد: به ظاهر ما میزبان شهداییم ولی در واقع ما میهمان و آن ها میزبان هستند.


جعفر غیابی شهدا را مدافعان واقعی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خواند و گفت: شهدا اجازه ندادند انقلاب اسلامی ایران که مقدمه انقلاب حضرت ولی عصر(عج) است به انحراف کشیده شود.

وی تصریح کرد: حتی استخوانهای پوسیده و ترک خورده شهدا نیز در دفاع از انقلاب و ولایت فقیه وارد میدان شده و هر زمان با آشکار شدن جنازه مطهر تعدادی از آن ها، انگار دفاع از انقلاب از سر گرفته می شود.

ارسال نظرات