خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته نماز جمعه، دریافت حقوق‌های چند ده میلیونی از سوی برخی مدیران را عین تبعیض و ناعدالتی خواند و گفت: اگر اقدام مناسب و جدی در این زمینه انجام نشود، ممکن است موجب بدبینی به نظامی اسلامی شود.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۴۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری افزود: حقوق‌های نجومی پدیده دردناک برای امت اسلامی است که عواطف ملت ایران را جریحه‌دار کرده و موجب بدبینی به دستگاه‌های عمومی شده است.

وی دریافت‌های حرام از بیت‌المال را از مسائل روز جامعه و مصداق غارت اموال عمومی دانست و تاکید کرد: باید در این زمینه به مردم پاسخ داده شود چراکه مردم انتظار دارند دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی از پست‌های خود عزل و برای همیشه از خدمات دولتی و پست‌های عمومی محروم شوند.

آیت الله شبستری برخورد با دستگاه‌ها و دستگیری افرادی که تخلف کرده‌اند را از جمله مطالبات مردم از قوه قضائیه عنوان و بیان کرد: نباید فضا به گونه‌ای باشد که دریافت‌های نجومی قانونی جلوه داده شود و قوه قضائیه هر چه سریع‌تر با اینگونه افراد و دستگاه‌ها برخورد و احکام عادلانه صادر کنند.

وی تصریح کرد: نباید دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی با استفاده از موقعیت خود، با استعفاهای صوری به جای دیگری منتقل شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان اوباما که توقف برنامه تسلیحاتی ایران را از جمله افتخارات خود عنوان کرده، اظهار داشت: آن بخش از فعالیت‌‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران که متوقف شده موقتی و براساس توافق است و اگر امریکا و غربی‌ها به تعهدات خود براساس برجام عمل نکرده و تحریم‌های را بر ندارند ایران فعالیت هسته‌ای و غنی‌سازی را به چند برابر گذشته خواهد رساند.

امام جمعه تبریز با توجه به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، فعالیت فرهنگی ایشان را بی‌نظیر و بی‌بدیل توصیف و تاکید کرد: امام جعفر صادق(ع) با غنیمت شمردن فرصت تبلیغ و ترویج اسلام و با تشکیل حوزه علمیه، شاگردان بسیار پرباری را در علوم مختلف تربیت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها