امام جمعه موقت بهاباد با اشاره به اینکه داعش اسرائیل دومی است که استکبار در منطقه ایجاد کرده است، تاکید کردند: داعش و آل‌سعود همپیمانان استکبار هستند.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۴۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت‌الاسلام سیدعلی رضی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد با اشاره به اینکه امروز در دنیا نقطه عزت، ایران اسلامی است، اظهار داشت: سران کشورهای ابرقدرت دنیا امروز اعتراف می‌کنند که ایران یک ابرقدرت، مظهر شوکت و عظمت است و با پیروی از ولایت و رهبری و با مقاومت تمام در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند.

خطیب موقت جمعه بهاباد با تسلیت ایام شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و موسس مذهب جعفری حضرت امام صادق(ع) گفت: عصر امامت 34 ساله امام صادق(ع) از جمله دورانهای سخت امامت بود و آن بزرگوار با پنج نفر از خلفای اموی و 2 نفر از خلفای عباسی معاصر بودند که در نهایت با توطئه و جنایت منصور دوانیقی به شهادت رسیدند.

رضی با اشاره به اینکه امروز ما با یک غده سرطانی خطرناک‌تر از اسرائیل به نام داعش مواجه هستیم گفت: در حقیقت اسرائیل دوم در دنیا به صورت سرطان ریشه دوانیده است و کشورهای اروپا و عربستان با داعش هم پیمان هستند، اینها خود داعش را پرورش دادند و به وجود آوردند و آنها در آتش برافروخته خودشان می‌سوزند.

وی با اشاره به کارشکنی‌های عربستان سعودی در مسائل حج گفت: عربستان برای این اقدامات از اسرائیل و آمریکا دستور گرفته‌اند.

ارسال نظرات