خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: ما معتقدیم مدیرانی که ابتکار و ریسک‌پذیری ندارند برای شرایط اقتصاد مقاومتی مفید نخواهند بود.
کد خبر: ۸۷۱۹۵۲۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

به گزارش بسیج به نقل ازخبرگزاری تسنیم از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اظهارداشت: حضور مردم در این گرمای شدید در اهواز و شهرهای دیگر خوزستان نشانه ایمان قوی مردم است و البته براساس احادیث نباید از گرمای هوا بترسیم چرا که آتش دوزخ بسیار گرمتر است.

وی افزود: در چندین سال قبل و به ویژه ایام دفاع مقدس با حضور مومنین نماز جمعه در همین فصل زیر آسمان برگزار می شد و مردم مومن اهواز در این نماز شرکت می کردند و نماز جمعه را به خوبی برگزار می‌کردند.

امام جمعه اهواز با اشاره به خباثت رژیم بحرین گفت: اهانت دولت ظالم بحرین به زعیم مسلمانان در کشور بحرین در واقع اهانت به دین خدا است و یقینا عواقب بدی دارد.

وی افزود: اقدامات اخیر رژیم بحرین بوی خون می‌دهد و می‌خواهند مردم مومن بحرین  را تحریک کنند؛ آنها باید دقت کنند آیت الله عیسی قاسم شخصیت بزرگی است که هم مورد احترام مراجع قم و نجف است و نزد مقام معظم رهبری نیز آبرو و احترام خاصی دارد.

آیت الله موسوی جزایری گفت: رژیم بحرین می‌گوید چرا مومنان به آیت الله قاسم خمس می‌دهند در حالی که این یک دستور قرآنی است و باید توسط مسلمانان انجام شود.

وی افزود: از مجاهدت مردم شریف بحرین که همچون صدفی لولو بحرین یعنی آیت الله قاسم را در برگرفته اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به خبر روزنامه اسرائیلی اشاره کرد و گفت: یک هیئت رسمی با مدیریت انور عشقی به اسرائیل سفر کرده است و خواسته‌اند با رژیم صهیونیست متحد شوند و رژیم عربستان بداند این راه مقصدی جز جهنم در دنیا و آخرت ندارد.

وی افزود: به کسانی که خود را خادم الحرمین می‌دانند نسبت به نزدیکی بیش از پیش با رژیم اسرائیل هشدار می‌دهیم.

موسوی جزایری گفت: در هفته گذشته بنده  نکته‌ای را گفتیم که برخی سایتهای اینترنتی آن را به گونه‌ای منعکس کردند که هدف ما روشن نشد.

وی تاکید کرد: ما از ادارات کل استان خوزستان خواستیم خروجی کارهای خود را در زمینه اقتصاد مقاومتی که تکلیف همگان است را بیان کنند؛ ادارات دولتی یعنی نمایندگان دولت بیایند و بگویند برای اشتغال جوانان و اقتصاد مقاومتی آمار فعالیت خود را بگویند.

امام جمعه اهواز با تاکید بر بیان ضرورت ارائه آمار عملکرد مدیران گفت: برخی مدیران توانمند هستند و دلسوزانه مشکلات را حل می کنند و به تهران می‌روند و مشکلات استان را دنبال می‌کنند؛ سوال ما این بود کدام مدیر این کار را کرده است و بنده اطلاعی ندارم.

وی افزود پذیرفته نیست مدیران بگویند به من ربطی ندارد و هرجور که شد بشود این شرایط صحیح نیست و برخی فقط به دنبال حفظ میز خود هستند.

آیت الله موسوی جزایری گفت: در مرکز کشور مردم به مقامات بالا دسترسی دارند و به وزرا و مدیران ارشد مراجعه می‌کنند و مشکلات خود را برطرف می‌کنند اما متاسفانه برخی از مدیران در استان خوزستان به خوبی پیگیری نمی‌کنند.

وی افزود: از نظر ما مدیری موفق است که بتوانند حلال مشکلات مردم باشد و اگر جایی مشکل قانونی دارد آن را از طریق استاندار و مدیران کشوری پیگیری کنند؛ تذکر ما این بود که مشکل اشتغال جوانان را با دویدن و پیگیری کردن دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه گفت: مدیر باید ریسک پذیر و پیگیر باشد و با ابتکار در مسیر حل مشکل مردم در زمینه اقتصاد مقاومتی به دنبال حل مسائل مردم باشند.

وی افزود: برخی افراد که این نوع ابتکار و شهامتها را ندارند و نمی توانند پیگیر کار باشند. همانطور که در جبهه فردی شجاع را به عنوان فرمانده  می‌گذارند در این شرایط نیز به چنین فردی نیاز است تا مشکل را حل کنند.

وی افزود: در تمام رشته‌های ما آموزشهای تخصصی را داریم اما جوانان استقبال نمی‌کنند و این رشته ها مشتری ندارد و این نشان می‌دهد بخشی از مشکل بیکاری به خاطر همین مشکلات است؛ کشور ما در سطح بالایی از تخصص است و به نیروهای متخصص نیاز دارند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها