خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی مدیران گفت: ‌سؤال این است که چرا باید عده‌ای ماهیانه ۲۰۰ میلیون حقوق دریافت کنند.
کد خبر: ۸۷۱۹۴۵۲
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، داوود گودرزی عصر روز گذشته در دوره تربیتی تشکیلاتی شهید چمران که در مجتمع یاوران مهدی قم برگزار شد، بابیان اینکه دفاع از انقلاب اسلامی به معنای حفظ وضع موجود نیست بلکه به معنای پیش برندگی انقلاب است، اظهار داشت: اگر کسی به وضع موجود قانع شود نمی‌تواند بگوید از انقلاب دفاع می‌کند همچنین اینکه ادعای انقلابی بودن می‌کنیم باید از خود بپرسیم افق پیش‌بینی‌شده در انقلاب اسلامی تا به کجاست.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه افق‌های پیش‌بینی‌شده در انقلاب اسلامی تشکیل دولت، نظام اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن سازی اسلامی است، افزود: اصول و مبانی رسیدن به افق‌های پیش‌بینی‌شده اصول و اهداف مبانی اسلام است و برای رسیدن به 5 هدف استکبارستیزی، عدالت اجتماعی، استقلال، کرامت انسانی و آزادی قیام کرده‌ایم.

گودرزی بابیان اینکه برای رسیدن به 5 هدف ذکر شده با چالش‌هایی اساسی روبه‌رو هستیم، گفت: چالش نخست، دشمن است و محور اصلی این چالش آمریکای جنایتکار است که از کودتای 28 مرداد سال 32 تاکنون توطئه‌های فراوانی علیه کشور ما داشته است ازاین‌رو باید دشمن را کامل بشناسیم و با شناخت کامل به مقابله بپردازیم.

وی چالش دوم را مربوط به وجود یک جریان غیرانقلابی از ابتدای انقلاب تاکنون بیان کرد و افزود: روی کار آمدن بنی‌صدر، بازرگان و توطئه‌های غرب کشور در دوران جنگ تحمیلی نمونه‌های این نوع چالش است که وظیفه انقلاب اسلامی شناخت این توطئه‌ها از جانب دشمن است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به حقوق‌های نجومی که برخی از مدیران دریافت می‌کنند، گفت: چرا باید کسی در چندین اداره و ارگان جزء هیئت‌مدیره باشد  و حقوق‌های نجومی دریافت کند این افراد آشکارا دزدی می‌کنند و اسمش را حقوق می‌گذارند و سؤال این است که چرا باید عده‌ای ماهیانه 200 میلیون حقوق دریافت کنند.

گودرزی بابیان اینکه باید روحیه خودباوری را در جوانان احیاء کرد، افزود: چالش سوم به‌منظور رسیدن به اهداف و افق‌های پیش روی انقلاب کم‌کاری و کوتاهی جریان انقلابی است و سؤال اساسی این است چرا باید عده‌ای با گشت ارشاد، حجاب اجباری و ممیزی کتاب مخالف باشند.

وی خاطرنشان کرد: بازتعریف و بازخوانی انقلاب اسلامی، تبدیل‌شدن جوان مؤمن به یک مجاهد انقلابی و جهاد روشنگری و جهاد کبیر راهکارهای اساسی مقابله با این چالش‌ها است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها