خبرهای داغ:
محمد نظری(سلمانوند)یکی ازجوانان خوش آتیه استان وکشور است که این روزها بامشقت وسختی فروان درحال آماده سازی برای شرکت درمسابقات جهانى کیک بوکسینگ کشور گرجستان است.
کد خبر: ۸۷۱۹۴۲۰
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹
در روزهای گرم تابستان که شاید برای خیلی ها چند دقیقه بیرون رفتن ازخانه با زحمت ومشقت زیادی همراه باشد یکی از ورزشکاران خوب و خوش آتیه استان خوزستان و شهرستان باغملک به سختی مشغول پیگیری تمرینات خود می باشد.

محمدنظری(سلمانوند)یکی ازجوانان آینده دار شهرستان باغملک است که با اراده و پشت کار خود توانست پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند و بعد از حضور در مسابقات استانی ،کشوری،اوراسیایى(اروپا-آسیایى)وجهانی و دارنده کمربند قهرمانى جهانى،ورزشکاران خوزستان این قهرمان را به عنوان پرچم دار رزمی استان خوزستان معرفی میکنند.

وی درگفتگو با خبرنگار ما از آخرین مسابقه خود که برای کسب سهمیه مسابقات کیک بوکسینگ حرفه ای world stage بود خبر داد و گفت : توانستم باقدرت همه ی حریفان خود را شکست دهم و جواز ورود به این مسابقات را کسب کنم.

نظری افزود: این مسابقات زیر نظر سازمان جهانی کامبت گیمزاسپرت جهان از اواخر شهریور تا اوایل مهرماه در شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان باهدف ایجاد صلح ودوستی بین مردم دنیا برگزارمی شود.

ورزشکار جوان باغملکی بیان کرد :  سبکی که من درآن فعالیت میکنم سبک کیک بوکسینگ ، استایل k-1 است وبه صورت حرفه اى۴ راند ۳دقیقه ای انجام می شود و بدون کلاه و ساق بند مبارزه میکند،تنها چیزی که این مسابقات را برای من حائز اهمیت کرده چاپ عکس من بر روی پوستر دعوتنامه بین کشورها بود و  این مسابقات از طرف فدراسیون جهانی است.

وی درادامه عنوان کرد: ریاست بخش آسیایی کامبت گیمزاسپرت را آقای هادی حسن خانی برعهده دارد وتاکنون توانست کمک های زیادی را درجهت بهبود روند فعالیت های ورزشی به من داشته باشد و  از سرمربى عزیزم استادگودرز چراغى  و مربى هاى من آقاى ایمان بادپیما و اقاى شایان بختیارى که زحمات زیادى برای  من کشیدند،تشکرمیکنم.
نظری به سوابق ورزشی خود اشاره کرد و گفت : درگذشته توانستم درسطح قهرمانى چندین دوره استانی ،چندین دوره کشوری ،اوراسیایى۲۰۱۶(اروپا-اسیایى) و جهانی۲۰۱۵ و کمربند قهرمانى جهان را کسب کنم و همین امر باعث شد تا از کشور آذربایجان برای من دعوت نامه ارسال شود و من را برای حضور درمسابقاتی که اواخر مردادماه به صورت پخش زنده از شبکه تلوزیونی این کشور است دعوت کنند که این را برای من و ورزش استان یک فرصت بسیار خوبی است.
رزمی کار جوان باغملکی ادامه داد: من معتقدم تنها حضوردراین مسابقات ملاک نیست و هدف کسب تجربه و افزایش آمادگی و ایجاد دوستی بین مردم آذربایجان وایران وبه خصوص خوزستان است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین به فکر ورزشکاران به خصوص رزمی کاران باشند ، زیرا به رزمى کارها بهایى داده نمی شود.

نظری با اشاره به وجود قهرمانان ورزشی در شهرستان باغملک بیان کرد : استعدادهاى رزمى خوبی دراین شهرستان وجود دارد مانند مجتبى خرم روز که قهرمانى المپیک ورزش هاى رزمى و اوراسیایى و اسیاى در کارنامه دارد و با کمترین امکانات تلاش کردند تا به این عرصه برسندولى بعضى ورزشکاران بعلت نبود امکانات و بالابودن هزینه ها به ورزش ادامه نمی دهند درصورتى که ورزش باعث رشد و سلامتى و یک عامل مهم در کم شدن آسیب های اجتماعی است.
محمد نظری سلمانوند در پایان بیان کرد:  من ساکن اهواز هستم ولی همیشه و همه جا در رسانه هاى تلویزیونى،روزنامه هاو سایت ها از باغملک بعنوان زادگاه خود نام می برم و خود را فرزند باغملک جانکى میخوانم وان شاءالله ما هم بتوانیم راه شهدا ،مثل شهید پاسدار فرزاد زنگنه،شهید علیخانى، شهید رضازاده ،شهید زکوی زاده و دیگر شهدا را ادمه بدهیم چون قهرمانان اصلى شهدا هستند و زندگی مان را مدیون شهدا هستیم.
ماهم برای این ورزشکار خوب شهرستان آرزوی موفقیت وسرافرازی وپیشرفت روز افزون را ازخداوند منان خواستاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها