خبرهای داغ:
امام جمعه مسجدسلیمان در باغملک گفت:مدیران نجومی فکر بزرگ نه،بلکه شکم بزرگ دارند/عده ای حقوقهای میلیونی خود را پاداش برای مرارت های انقلاب می دانند/مذاکرات مزیتی جز پرده برداری از چهره خون آشام آمریکا نداشت
کد خبر: ۸۷۱۹۴۱۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸
امینی گفت: ما به پیروی از رهبر معظم انقلاب مذاکرات را نه مطلقا محکوم و رد می کنیم و نه مطلقا تایید می کنیم،در صراط مستقیم هستیم.
مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم  مجتبی زکوی زاده با حضور امام جمعه  و فرمانده سپاه مسجد سلیمان ، فرمانده سپاه ناحیه باغملک و جمع پرشوری از مردم و مسئولین در روستای چلچلک برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین  امینی امام جمعه مسجد سلیمان  در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) و تشکر از مردم باغملک بخاطر پر فروغ نگه داشتن مراسمات شهدا  بیان داشت : از نفس های گرم شما مردم روستایی و متدین است که خدا انقلاب را شتابان جلو می برد ، انقلابی که هرکس برای آن کمین بزند حتی با فساد مالی به برکت این حضور ها گنداب آن در می آید.


وی  با اشاره به حقوق های نجومی گفت : عده ای حقوق های میلیونی و درآمدهای نامشروع دریافت می کنند  و خانواده ای که در انقلاب زجر نکشیده و خون نداد وام ۱۷۰ میلیونی می گیرند و پستها را فتح کرده و پشت تریبون انقلاب حضور پیدا می کنند و حقوقهای میلیونی را بخشی از پاداش برای مرارت های انقلاب می دانند.



وی ضمن تفسیر آیه اول سوره احزاب عنوان کرد : ما باید با حضور در یادواره ها گفتمان انقلاب را حفظ کنیم نگذاریم آن را کفار به انحراف ببرند و مسحور جریان سازی های غلط شان و مفتون گفتمان های اشتباه شان قرار نگیریم، همان گفتمان و نبرد کلماتی که بزرگان را از پا در می آورد .


امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: بزرگی که رئیس یک مجمعی ست که باید تشخیص مصلحت دهد و مدام از رابطه نزدیک خود با رهبر سخن می گوید  ولی در فتنه کور۸۸ که آقا فرمود حرف بزنید  ،   او یک کلمه نگفت حتی اگرهم گفت به دفاع از فتنه گفت.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مدام بیان می کند که نسبت به فتنه حساس هستم و اجازه نداد گفتمان محکوم کردن فتنه از یاد برود  اما کله گنده های فتنه ، یاران دیروز امام ره و پشت کرده های امروز امام  می خواستند روز روشن به نام امام انقلاب را با شکست روبرو کنند .

وی خاطر نشان کرد :   امام (ره) و رهبرمعظم انقلاب  بارها گفتن علیه شورای نگهبان حرف نزنید و آن را تضعیف نکنید
اما در  12 بهمن سال گذشته شورای نگهبان را تضعیف  کردند و یا  به دفاع از فتنه حرف زدند بعد به ما درس مریدی و مرادی با رهبر انقلاب می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین  امینی در بخش دیگر از سخنان خود به حساسیت رهبر نسبت به مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت:  رهبری دغدغه امنیت را ندارد اما نسبت به مسائل فرهنگی اضطراب دارد  و روی بحث فرهنگی دست می گذارد و محورهای سبک زندگی اسلامی را معرفی میکند.

امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به مذاکرات و برجام بیان داشت :    4 سال  گذشت و  در وادی اقتصاد اتفاقی نیفتاد جز اینکه  از چهره مکر و خون آشام آمریکا پرده ها کنار رفت و خرد رهبر تثبیت شد .

وی با بیان اینکه مسوولان مجبور شدند به گفتمان رهبر یعنی اقتصاد مقاومتی برگردند گفت: حال که سال انتخاباتی شده و تجربه می گوید مملکت نیمه رها می شود اگر حزب الله نباشد و بسیج و سپاه نباشد خدا می داند سر از کجا در می آوریم.


امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به کودتا اخیر ترکیه گفت : ترکیه منافق جاه طلب و دوست عربستان و یار آمریکا و اسرائیل و مذاکره دوست را که به رخ ما کشاندند دیدید که چگونه نصف شب کودتا ایجاد کردند و ۲۰ هزار نفر را زندانی کردند .


وی با بیان اینکه جنگ رودررو ، جنگ گفتمان و لغات است اظهار داشت : نخبگان ما تولید گفتمان می کنند و امروزه   ترور گفتمان انقلاب به جای ترور فیزیکی مطرح است .

حجت الاسلام والمسلمین  امینی عنوان کرد: مقاله نوشتند و گفتند مدیران را تضعیف نکنید اینها نخبگان هستند و  فکر بزرگ دارند ، خیر اینگونه نیست این مدیرانی که حقوق نجومی می گیرند فکر بزرگ نه،بلکه شکم بزرگ  دارند .

وی افزود: به من گفتند چرا در نماز جمعه مسجد سلیمان از حقوق ۴۲ میلیونی نفت گچساران می گویید ،من چون با مدیران نفت مسجدسلیمان چشم در چشم  هستم   به در میزنم دیوار بشنود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها