فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش از اعزام اولین کاروان راهیان نور غرب این شهرستان خبر داد و گفت: 100 نفر از اقشار مختلف بسیج پایگاه‌های مقاومت بسیج به راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۸۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵

سرهنگ پاسدار فراهانی در مراسم بدرقه اولین کاروان اعزامی از شهرستان تفرش به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: اعزام اردوهای راهیان نور یک حرکت ارزشی و پسندیده است که بعد از دوران دفاع مقدس نیز به صورت خودجوش و مردمی راه‌اندازی شده است.

وی افزود: اردوهای راهیان نور با هدف آشنایی مردم جامعه با ادبیات فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی شهدا و آماده‌سازی برای خدمت‌رسانی به جامعه در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و اجتماعی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تفرش تصریح کرد: مناطق جنگی خلاصه عشق، شهادت، ایثارگری و معرفت و قطعهای از بهشتی هستند که یادگاران دوران جنگ در گوشه گوشه آن آرمیدهاند و بازدید از این مناطق به ویژه برای نسل جوان یادآور روحیه مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس است که برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی چه شرایطی را تحمل کردند.

سرهنگ پاسدار فراهانی ادامه داد: خوشبختانه این اردوها هرساله با استقبال خوبی رو به رو بوده است و اولین کاروان اعزامی از زائران شهرستان تفرش به تعداد دو دستگاه اتوبوس به استعداد یک‌صد نفر در قالب یک کاروان به راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

وی یادآور شد: زائرین در این سفر معنوی سه روزه از یادمان های مناطق جنگی کرمانشاه، منطقه عملیاتی مرصاد ، یادمان شهدای پاوه ، سر پل ذهاب ، ارتفاعات بازی دراز ، پادگان ابوذر ، قصر شیرین ، بیمارستان قصر شیرین مرز خسروی و زیارتگاه احمد ابن اسحاق بازدید می کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات