فرماندار بافق در بازديدي از دارالقرآن امام خميني(ره):
فرماندار بافق در بازديدي از دارالقرآن امام خميني(ره) و مركز نيكوكاري دارالمهدي (عج) از فعاليتهاي اين دو مركز آشنا شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۳۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، فرماندار بافق در بازديدي از دارالقرآن امام خميني(ره) و مركز نيكوكاري دارالمهدي (عج) از فعاليتهاي اين دو مركز آشنا شد.

محمد عباسي مسئول دارالقرآن امام خميني (ره) شهرستان بافق پس از گزارش فعاليتهاي اين مركز گفت: رویکرد و نگاه دولت تدبير و اميد به دارالقرآن های آموزش و پرورش نشان از اهميت دادن به جايگاه قرآن در زندگي دانش آموزان و احياء دارالقرآن به عنوان قرارگاه آموزش قرآن است.

سيد مهدي طلائي مقدم ، فرماندار بافق با تاكيد بر اينكه وظیفه ما این است که قرآن را به صحنه زندگی بیاوریم و با آن زندگی کنیم گفت : باید تلاش کنیم زیبایی های معارف قرآنی برای نسل فعلي و آینده بازگو شود و قرآن باید موضوع کار مدارس، مساجد، محلات و منازل باشد ، باید در این راه مداومت کرد.

در ادامه فرماندار بافق به همراه سخنگوي شوراي شهر از مركز خيري و نيكوكاري دارالمهدي و كانون فرهنگي هنري وابسته به اين مركز بازديد و از فعاليتها وبرنامه هاي آن آشنا شد.

غلامعلي حبيبيان مسول مركز نيكوكاري دارالمهدي بافق در سخناني به برنامه ها و اقدامات صورت گرفته اين مركز در حوزه خيري ، فرهنگي و اجتماعي پرداخت و در خاتمه مشكلات اين مركز را براي فرماندار بافق بيان كرد كه طلائي مقدم در اين رابطه قول مساعدت و همراهي داد.


ارسال نظرات