خبرگزاری بسیج: مسئول تربیت و آموزش سپاه ولایت تبریز در جمع کارکنان سپاه ولایت تبریز گفت: خانواده ها امروز با مشکل اساسی به نام تنوع طلبی درگیر هستند که متاسفانه هر روز هم دامنه آن در حال گسترش است.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۲۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت السلام مهدی شیرزاد افزود: با وجودی که اسلام در همه حال فرد را به تامل و تفکر توصیه می کند ولی امروز مشکلی که در جهان اسلام به وجود آمده دشمنان در مقابل تامل، تنوع را ایجاد کرده اند تا فرد با دیدن تنوع حتی در گناه قدرت تفکر را نیز از دست بدهد و برای چشیدن آن ترغیب شود.

وی ادامه داد: در جامعه نیز این گونه القا می شود تنوع باهوشی می آورد و خانواده ها با تامین امکانات بیشتر برای فرزندان خود تلاش می کنند اسباب باهوشی ان ها را فراهم کنند ولی بقول معروف به کجا چنین شتابان ما از این کار چه هدفی را دنبال می کنیم.

حجت الاسلام شیرزاد بیان کرد: خانواده ها با فراهم کردن ابزاری مثل اینترنت، گوش های همراه، تبلت و ... تلاش دارند بچه هایی آنلاین تربیت کنند ولی از طرف دیگر ارتباط بین اعضای خانواده به باد فراموشی سپرده شده است.

وی تاکید کرد: در این روش تربیت کودکان باهوش به شدت سرد و منزوی شده است که محبت پدر و مادر حلقه گمشده آن است که البته در آینده متوجه خواهد شد چه اشتباهی کرده ولی دیگر آن موقع این نهال کوچک به یک درخت تبدیل شده و تغییر آن خیلی خیلی سخت خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده ها باید برای فرزندان خود برنامه های مختلف داشته باشند ولی به همراه عاطفه و محبت و ارتباط متقابل تا فرزندان از ابعاد مختلف رشد کنند.

ارسال نظرات