خبرهای داغ:
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان؛
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان در دیدار با مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گفت: تامین برق دستگاههای اجرایی در زمانهای ضروری از اهداف کارگروه انرژی پدافند غیرعامل می باشد.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۱۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان به همراه معاونین در دیداری صمیمی با مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان به ارائه گزارش از کارگروه انرژی پدافند غیر عامل و نحوه تعامل در اجرایی شدن مصوبات کارگروه پرداختند.

در این نشست مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ضمن تشکر از اقدامات شرکت برق منطقه ای سمنان، کارگروه انرژی را به عنوان کارگروه برتر عنوان نمودند که اهداف پدافند غیر عامل را به نحو احسن پیگیری و اجرا نموده اند.

ایشان تکمیل اطلاعات مولدهای انرژی دستگاهها را خواستار و جهت رفع موانع مالی راهکارهایی ارائه نمودند. ایرج کارخایی در خصوص سند راهبردی انرژی در حوزه پدافند غیرعامل افزود، در جلسه آینده شورای پدافند غیر عامل استان که با حضور استاندار محترم و معاون محترم سیاسی امنیتی و اعضا برگزار می شود و پیش نویس سند به تصویب اعضا جهت اجرایی شدن خواهد رسید و تهیه و تصویب سند چراغ راه های کارگروه انرژی برای اجرای قوانین، دستورالعمل ها و الزامات مختلف پدافند غیرعامل در این بخش خواهد شد.

وی هدف پدافند غیر عامل را فرهنگ سازی عنوان نموده و ضمن همکاری کارگروه انرژی خواستار برگزاری رزمایش در این حوزه جهت مقابله با بحرانهای پیش رو را خواستار شدند.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با توجه به تاکیدات و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری حفظ دستاوردها و امکانات و دارایی های موجود را در زیرساختهای حیاتی، حساس، مهم و ضروری بسیار اساسی و پر اهمیت برشمرد و افزود: امام راحل همواره بر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت بنیه دفاعی کشور تاکید می کردند که در این راستا زیرساختهای موجود خصوصا زیر ساختهای انرژی و بخش برق از دارایی های بزرگ جامعه محسوب می شوند که باید با توجه به الزامات پدافندی در حراست و حفظ انها تلاش نمود.

ایرج کارخایی همچنین بر پیگیری مضاعف در جهت ایجاد مولد برق اضطراری در کلیه دستگاههای اجرایی، فرمانداریها و شهرداریها و بخشداریها تاکید نمود تا با ایجاد این مولدها در مواقع اضطراری خدشه ای به خدمت رسانی و ارائه خدمات به مردم عزیزمان ایجاد نگردد.

صباغ در ادامه افزود: مقوله پدافند غیر عامل از جمله محورهای مهم و اساسی در جامعه محسوب می گردد که باید همه ی دستگاه ها خصوصا دستگاه های خدمت رسان به ان توجه لازم را مبذول نمایند.

وی گفت : کارگروه انرژی شورای پدافند غیرعامل استان سمنان با تعامل، همفکری و تلاش اعضا تمهیدات مختلفی را در جهت اجرای الزامات پدافند غیرعامل در پروژه های زیرساختی خصوصا خرج و امکانات برق رسانی مورد توجه قرار داده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان همچنین در این جلسه بر برنامه ریزی جهت برگزاری رزمایش امادگی اعضا در زمان اضطراری، پیگیریهای مختلفی در خصوص ایجاد مولدهای برق اضطراری در جلسه دستگاههای اجرایی تاکید نمود.

در این نشست مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان ضمن تشکر از اقدامات شرکت برق منطقه ای سمنان، کارگروه انرژی را به عنوان کارگروه برتر عنوان نمودند که اهداف پدافند غیر عامل را به نحو احسن پیگیری و اجرا نموده اند. ایشان تکمیل اطلاعات مولدهای انرژی دستگاهها را خواستار و جهت رفع موانع مالی راهکارهایی ارائه نمودند. ایرج کارخایی در خصوص سند راهبردی انرژی در حوزه پدافند غیرعامل افزود، در جلسه اینده شورای پدافند غیر عامل استان که با حضور استاندار محترم و معاون محترم سیاسی امنیتی و اعضا برگزار می شود و پیش نویس سند به تصویب اعضا جهت اجرایی شدن خواهد رسید و تهیه و تصویب سند چراغ راه های کارگروه انرژی برای اجرای قوانین، دستورالعمل ها و الزامات مختلف پدافند غیرعامل در این بخش خواهد شد. وی هدف پدافند غیر عامل را فرهنگ سازی عنوان نموده و ضمن همکاری کارگروه انرژی خواستار برگزاری رزمایش در این حوزه جهت مقابله با بحرانهای پیش رو را خواستار شدند.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با توجه به تاکیدات و منویات امام راحل و مقام معظم رهبری حفظ دستاوردها و امکانات و دارایی های موجود را در زیرساختهای حیاتی، حساس، مهم و ضروری بسیار اساسی و پر اهمیت برشمرد و افزود امام راحل همواره بر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت بنیه دفاعی کشور تاکید می کردند که در این راستا زیرساختهای موجود خصوصا زیر ساختهای انرژی و بخش برق از دارایی های بزرگ جامعه محسوب می شوند که باید با توجه به الزامات پدافندی در حراست و حفظ انها تلاش نمود.

ایرج کارخایی همچنین بر پیگیری مضاعف در جهت ایجاد مولد برق اضطراری در کلیه دستگاههای اجرایی، فرمانداریها و شهرداریها و بخشداریها تاکید نمود تا با ایجاد این مولدها در مواقع اضطراری خدشه ای به خدمت رسانی و ارائه خدمات به مردم عزیزمان ایجاد نگردد.

در پایان ، معاونین و اعضای حاضر در جلسه نقطه نظرات مختلف خودشان را در خصوص بحث پدافند غیرعامل ارائه نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها