خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه قاینات با بیان اینکه در راه دین ، ارزشها و شهدا مفت چیزی را به ما نخواهند داد گفت: ما اگر قرار است انقلابی باشیم و خودمان را خادم شهدا بدانیم در این راه باید از شهدا درس بگیریم.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۰۸
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی،  پیکر شهید گمنام  که برای تشییع و خاک سپاری به استان خراسان جنوبی آمده بر دوش پاسداران و نیروی انتظامی  شهرستان قاین تشیع شد.

حمیدرضا برات زاده فرمانده ناحیه سپاه قاینات در این مراسم گفت: این شهید در منطقه عملیاتی کربلای 4 تفحص شده است و احتمال این که این شهید از شهدای خراسان باشد بعید نیست زیرا تیپ 1 امام رضا(ع) در همین منطقه عملیات انجام داده است.

برات زاده اظهار داشت: آمدن این شهید به شهرستان قاینات چند پیام دارد یک اینکه شاید این شهید از همرزمان همین شهدای گمنامی باشد که در اینجا دفن هستند و آمده به دیدار آنها و پیام دیگر آن به ما  مسئولین است که این شهدا را فراموش نکنیم و اینکه مزار با شکوه تری و در خور شان شهدا ساخته شود.

فرمانده سپاه قاینات گفت: خدا را شاکریم که این شهید به ما توفیق داد که در آستانه شهادت امام جعفر صادق(ع) بیاییم زیارت عاشورا بخوانیم و ذکر توسلی داشته باشیم.

وی در پایان افزود: مقام معظم رهبری در چند وقت اخیر به کرات در سخنرانی های مختلف به بحث انقلابی گری و انقلابی بودن تاکید دارند و یکی از ویژگی های شهدا همین روحیه انقلابی گری بود وبعد از ایمان و اعتقاد به خدا داشتن عزم و اراده ای بود که خرج کردند.

برات زاده خاطرنشان کرد: ما اگر قرار است انقلابی باشیم و خودمان را خادم شهدا بدانیم در این راه باید از شهدا درس بگیریم.

وی ادامه داد: در راه دین ، ارزشها و شهدا مفت چیزی را به ما نخواهند داد. ما باید خیلی آزمون ها را پشت سر بگذاریم و دعا کنید که از این آزمون ها سربلند بیرون بیاییم چرا که شهدا واقعا از این آزمون ها سربلند بیرون آمدند.

گفتنی است،  در این مراسم معنوی که نیروی انتظامی و پاسداران شهرستان قاین حضور داشتند ابتدا پیکر شهید به مزار شهدای گمنام جبل النور انتقال داده شد  و در آنجا زیارت عاشورا توسط جعفرزاده مداح اهل بیت  قرائت شد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها