نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر:

استان بوشهر میزبان 108 شهید گمنام است

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 36 نقطه این استان میزبان 108 شهید گمنام است.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۰۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

به گزارش  خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد موحد صبح امروز در نشست هماهنگی تشییع شهدای گمنام شهر دوراهک در دیر، اظهار داشت: 2 شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهر دوراهک با حضور آحاد مردم و مسؤولان  استان بوشهر تشییع و خاک‌سپاری خواهد شد.

وی بابیان اینکه با تشیع 2 شهید گمنام شهر دوراهک تعداد شهدای گمنام استان بوشهر به 110 شهید افزایش می‌یابد، گفت:شهدای گمنامی که شهر دوراهک خاک‌سپاری می‌شوند 22 و 23  ساله هستند و در مناطق عملیاتی ام‌الرصاص و فاو به شهادت رسیده‌اند که پیکر این دو شهید در شهر دوراهک خاک‌سپاری می‌شوند.

موحد، بابیان اینکه شهرستان دیر، از شهرستان‌های پیشگام درزمینهٔ تدفین شهدای گمنام بوده است، گفت: با درخواست‌های مردم شهرهای مختلف شهرستان دیر و همت مسؤولان در حال حاضر در مرکز شهرستان 5 شهید، شهر بردخون 2 شهید و در شهر آبدان نیز مردم میزبان 2 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس هستند که با تشییع 2 شهید گمنام دیگر در شهر دوراهک تعداد شهدای گمنام این شهرستان به 11 شهید افزایش می‌یابد.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر گفت: آمدن استخوان‌های پاک شهدا به وطن یک صدقه جاریه برای نظام محسوب می‌شود و این از برکات خون پاک همین شهداست که با دیدن پیکرهای شکسته آن‌ها، ارزش‌های انقلاب اسلامی متبلور می‌شود.

فرماندار شهرستان دیر هم در این نشست گفت: مسیر شهادت انتخابی آگاهانه و هدفمند است که خداوند این مسیر را روی کسانی می‌گشاید که برگزیده صالح و بنده راستینش باشند.

حمزه اعتماد افزود: نماز جمعه به‌عنوان بزرگ‌ترین سنگر اسلام و انقلاب در رأس همه امور و مرکز ثقل دنیای اسلام و محور وحدت و انسجام مسلمانان است.

وی بابیان اینکه در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق شهرستان دیر میزبان 2 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس خواهد بود، اظهار داشت: تدابیر لازم توسط تمامی دستگاه‌های استان و شهرستان به‌منظور هرچه باشکوه‌تر شدن مراسم تشیع 2 شهید گمنام در نهم مردادماه در شهر دوراهک اندیشیده شده است.

اعتماد بابیان اینکه، شهید گمنام است اما گمنام ازنظر ما آدم‌های خاکی، گفت: نامی‌ترین و پرافتخارترین شهدا، شهدای گمنام هستند و باید قدردان و مدیون شهدا باشیم.

فرماندار شهرستان دیر، خاطرنشان کرد: امروز کشور ایران به‌عنوان جزیره ثبات خاورمیانه مدیون خون شهداست و این شهدا بودند که امنیت را برای ما تضمین کردند.

فرماندار شهرستان دیر بابیان اینکه، شهدا از ما وحدت، انسجام همدلی و همزبانی و رهروی از ولایت‌فقیه می‌خواهند،  گفت: شهدا فراتر از جناح‌های سیاسی و متعلق به‌نظام و همه مردم ایران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار