خبرهای داغ:
دبیر هیأت‌‌ تیراندازی استان قم از راه‌اندازی یک سالن جدید اختصاصی این رشته به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۹۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، اظهار کرد: در هفته آینده و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) از یک سالن جدید اختصاصی رشته تیراندازی در قم بهره‌برداری خواهیم کرد تا یک گام دیگر در مسیر رشد و توسعه تیراندازی قم برداشته شود و نیاز تیراندازان قم به مکان تمرین و مسابقه برطرف شود.

وی ادامه داد: هیأت‌‌ تیراندازی استان قم تا قبل از سال جاری یک سالن اختصاصی در مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم برای فعالیت‌های مختلف خود در اختیار داشت اما این سالن به دلیل مشکلاتی که از نظر فنی و عمرانی دارد در حال حاضر قابل بهره‌برداری نیست.

دبیر هیأت‌‌ تیراندازی استان قم بیان کرد: از گذشته هم به دنبال این بودیم که تیراندازی در تمام نقاط قم فضا و امکانات کافی برای فعالیت علاقمندان به این رشته و همچنین کارهای آموزشی مربیان با دانش تیراندازی قم به منظور جذب استعدادها و نخبه‌های تیراندازی داشته باشد.

وی تصریح کرد: جا دارد از حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان قم به واسطه تلاش و پیگیری‌ برای رفع مشکل نیاز این رشته به یک سالن اختصاصی به منظور جایگزینی سالن تیراندازی مجموعه ورزشی میثم تشکر کنم، زیرا بعد از تعطیلی سالن شهید زین‌الدین در مجموعه ورزشی میثم، متاسفانه چند ماهی است که این رشته مکان مناسبی برای تمرین و برگزاری مسابقات مختلف استانی ندارد.

متقیان‌نژاد بیان کرد: در جلسات مختلفی که مسوولان هیأت با مدیر کل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار کردند سرانجام قرار شد تا یکی از سالن‌های مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین در منطقه نوبهار قم را برای قرار گرفتن در اختیار فعالیت‌های تمرینی و مسابقات این رشته تجهیز کنیم.

وی یاد آور شد: با توجه به اینکه هنوز سرنوشت سالن تیراندازی مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه مشخص نیست، از این به بعد تمام برنامه‌های هیأت تیراندازی قم در سالن جدید التاسیس مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار به انجام خواهد رسید.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم تصریح کرد: با هماهنگی و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان قم یکی از سالن‌های مجموعه ورزشی شهید مهدی زین‌الدین منطقه نوبهار را برای این رشته تجهیز کرده‌ایم و این سالن نیز همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: در این چند ماه تماس‌های متعددی برای نام‌نویسی در دوره‌های آموزشی تیراندازی با مسوولان هیأت تیراندازی استان گرفته شده و بلافاصله بعد از اینکه سالن تیراندازی مجموعه شهید زین‌الدین راه‌اندازی شود، علاقمندانی که تمایل به شرکت در کلاس‌های آموزشی دارند، با اعلام شرایط ثبت نام و نحوه ثبت نام از سوی هیأت می‌توانند برای این منظور اقدام کنند.

متقیان‌نژاد در پایان اظهار کرد: زمان برگزاری کلاس‌ها برای بانوان هر روز صبح از ساعت 9 تا 13 و برای آقایان هر روز عصر از ساعت 18 تا 21 پیش‌بینی شده است و سالن جدیدی که هفته آینده راه‌اندازی می‌شود در خیابان نوبهار، جنب بوستان نوبهار، مجتمع ورزشی شهید زین الدین قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها