خبرهای داغ:
باز هم عطر شهادت در فضای شهر به مشام می‌رسد. باز هم کاروانی از دیار عشق می‌آیند. آسمانی‌ها امروز بال‌های خویش را بر سر زمینیان می‌سایند تا بلکه آنان هم نصیبی از این عشق داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۷۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
باز هم عطر شهادت در فضای شهر به مشام می‌رسد. باز هم کاروانی از دیار عشق می‌آید و تلألو نور عشق در فضای کدر زمانه نورافشانی خواهد کرد. دل‌های عاشقان و سرگشتگان مهیای میزبانی کاروان عشق شده‌اند.

 لحظه‌ها ثانیه به ثانیه در انتظار می‌گذرند. انتظاری بس شعف‌انگیز در کوی عاشقان، دل را سرگشته می‌کند. قرار است که کاروانی از پیش‌قراولان جاده عشق به شهر خویش بازگردند. آنان که زمانی دل از این دنیا و علایق خویش کندند و راهی آسمان شدند، امروز باز می‌گردند.

چه حقیر است قلمی که ننویسد، چه ضعیف است دلی که نبارد در هنگامه بازگشت کاروان عشق. آری! مژده دهید و بنویسید و بگویید که کاروانی که سر به سوی آسمان نهاد، امروز قرار است به میان زمینیان بازآید.

قرار است بعد از گذشت ۳۰ سال انتظار، دل مادری آرام گیرد. امان از دل‌های منتظر و سرگشته مادران و پدران که سال‌هاست در انتظار اثری از دردانه خویش، چشمهایشان به درها خشک شد. گوش‌هایشان سال‌هاست که منتظر خبری از امانت الهی‌شان است.

آنان که روزی با کوله باری از عشق و محبت پدر و مادر رفتند، امروز بازمی‌گردند اما چه بازگشت زیبایی که تمام شهر منتظرند، همه عاشقان سرگشته‌اند از اشتیاق این بازگشت و دیدار. آسمانی‌ها امروز بال‌های خویش را بر سر زمینیان می‌سایند تا بلکه آنان هم نصیبی از این عشق داشته باشند.

امامزادگان عشق به هر کسی نظر می‌کنند، کافی است که دل را همراه کنی تا ببینی چگونه پاسخ می‌شنوی. پاسخی که تنها تو دانی و خدای خویش و آن کسی که تو را شفاعت کرد. کافی است که قدم نهی در راهی که کاروان عشق، پیمودند تا از در و دیوار این مسیر، نشانه‌ای از حق و حقیقت را بیابی و آن‌گاه پیمودن این راه چه شیرین می‌شود.

امروز همه منتظرند تا کاروان شهدای دوران عشق و حماسه و ایثار به دیار ۱۵ هزار شهید وارد شوند. دیاری که زمانی کربلای دوم در آن رخ داد، حسینیان زیادی را تربیت کرد تا بتواند از مکتب حسین(ع) دفاع کند و امروز آن حسینیان به جمع مردم خویش بازمی‌گردند.

قرار است که این حسینیان طی روزهای آینده در نقاط مختلف استان فارس تشییع و به خاک سپرده شوند. نخستین مکان،‌ شهر جدید صدرای شیراز است که عصر فردا مراسم تشییع و خاکسپاری دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در آن برگزار خواهد شد.

شهرهای مصیری، اهل، چاه‌ورز، کازرون و لامرد نیز مکان‌های دیگری است که پیکرهای مطهر ۱۱ شهید دوران دفاع مقدس اعم از گمنام و بانام در آن‌ها تشییع و خاکسپاری می‌شوند و اینجاست که باید تأکید کرد تمام مردم برای حضور در این مراسم‌ معنوی دعوتند تا بتوانند از این بازگشت کاروان عشق به سهم خویش، بهره برند و دل‌های خود را در بازگشت آنان صیقل دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها