کارخانه گاز کربنیک شهرستان بِن استان چهارمحال و بختیاری،‌ بیش از 35 درصد نیاز کشور را تولید می کند.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۴۴
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت هفته تامین اجتماعی و در راستای برقراری تعامل پویا و مستمر با کارفرمایان ،مدیر کل تامین اجتماعی ،مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و تنی از چند از کارشناسان ستاد دو اداره کل از کارخانه گاز کربنیک بن بازدید و از روند تولید و اشتغال این کارخانه مطلع شدند.

مدیر کل تامین اجتماعی گفت:فلسفه بازدید از کارگاهها تقویت تعامل و ارتباط با شرکای اجتماعی از جمله کارگران و کارفرمایان جهت حل مسائل و مشکلات بیمه ای است.

غلامرضا محمدی ضمن تقدیر از کارآفرین نمونه این واحد تولیدی که از شرکتهای دانش بنیان نیز می باشد افزود:تفکر راهبردی مدیریت کارخانه موجب شده است که این واحد تولیدی در کشور بدون رقیب و حتی در مقایسه با تولیدات کشورهای توسعه یافته به علت دانش بنیان بودن نیز دارای بهره وری و مطلوبیت بیشتری باشد .

وی آمادگی خود و مجموعه تحت امررا جهت رفع موانع و مشکلات بیمه ای کارگاه و کارگران اعلام کرد.

جزایری، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز وظیفه این اداره کل را صیانت از سرمایه اجتماعی و نیروی کار دانست و اجرای سیاستهای مقاومتی را از اولویتهای این اداره کل در جهت تولید و اشتغال برشمرد.

در ادامه سلیمی ،کارفرمای نمونه سال 1394(بر اساس ارزیابی سازمان تامین اجتماعی)کارخانه بر تلاش و کوشش جهت خدمت به کشور از سوی تلاشگران عرصه تولید تاکید کرد و گفت: این شرکت با داشتن 31 نیروی شاغل توانسته است خدمات کارشناسی خود را در اختیار برخی شرکتهای بزرگ پتروشیمی از جمله پتروشیمی کرمانشاه قرار دهد.

وی افزود: توان تولیدی این کارخانه بگونه ای است که بیش از 35 درصد نیاز کشور به گاز کربنیک را برطرف می کند.

در پایان این دیدار مدیر کل تامین اجتماعی و کارشناسان ستاد اداره کل استان به سوالات بیمه ای کارفرمایان و کارگران پاسخ گفتند و بر حل مشکلات بیمه ای تاکید کردند.

ارسال نظرات