رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و بزرگداشت مجاهدت سربازان اسلام گفت: اجرای طرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» با استقبال باشکوه آحاد مختلف جامعه در استان تهران در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۷۱۹۲۰۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش  سازمان بسیج رسانه استان تهران، مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران در جمع خبرنگاران استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به‌‌ویژه شهدای مدافع حرم، جهان اسلام را مدیون مجاهدت، ایثارگری و جانفشانی شهدای مدافع حرم دانست و اظهار داشت: در حالی که مستکبران جهان با حمایت از گروهک‌های ترویستی تمام توان خود را برای مخدوش کردن چهره اسلام به کار بسته‌اند و برای رسیدن به اهداف شوم خود مسلمانان و مردم مظلوم جهان را به خاک و خون می‌کشند، مدافعان حرم برای خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار و دفاع از ارزش‌های اسلام و امت اسلامی مجاهدت و ایثارگری می‌کنند.

وی گفت: امروز مدافعان با تمام وجود و یاری باری‌تعالی از حریم امامت و ولایت حراست و پاسداری می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران افزود: مدافعان حرم در میان جنگ نرم دشمن آگاهانه و با بصیرت راه شهادت را برگزیده و از ارزش‌های اسلام و حرم اهل بیت علیهم‌السلام دفاع می‌کنند و اگر یاری خداوند و مجاهدت و ایثارگری مدافعان حرم نبود امروز اثری از حرم اهل بیت علیهم‌السلام در کشورهای عراق و سوریه نبود.

وی ادامه داد: نسل جدید انقلاب اسلامی نیز امروز با اقتدا به ائمه اطهار علیهم‌السلام و به تاسی از شهدای والامقام انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نیستند و با اقتدار پای آرمان‌های خود ایستادگی می‌کنند.

هدایی تصریح کرد: باید مراقب باشیم که با عملکرد خود، در روز قیامت شرمنده شهدای والامقام انقلاب اسلامی و مدافعان حرم نشویم.

وی از اجرای طرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» در استان تهران خبر داد و گفت: در دوران دفاع مقدس ملت غیور ایران اسلامی برای انتقال حس قلبی و معنوی خود به رزمندگان اسلام نامه‌های متعددی به جبهه‌های حق علیه باطل ارسال می‌کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران افزود: سازمان بسیج رسانه به تاسی از این اقدام ارزشمند ملت ایران در دوران دفاع مقدس، طرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» را برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

وی با اشاره به استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم از طرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» عنوان کرد: محبت و مهر مدافعان بی‌ادعای حرم اهل بیت علیهم‌السلام در قلب ملت ایران و سایر آزادیخواهان جهان نهادینه و کاشته شده است و استقبال باشکوه آنان از این طرح روحیه بخش گواه این مهم است.

هدایی ادامه داد: طرح نامه‌ای برای مدافعان حرم با عنوان «نامه‌ای برای عباس‌های زینب» طراحی و به چاپ رسیده است و علاقمندان می‌توانند احساسات خود را در قالب متن، شعر، دل نوشته و نقاشی کودکان داخل برگه‌های این طرح درج و داخل پاکت‌های مربوط به طرح نامه به مدافعان حرم قرار داده و به دبیرخانه این طرح ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران بیان داشت: طی تفاهم‌نامه‌ای که فی‌مابین سازمان بسیج رسانه و اداره پست منعقد شده است، علاقمندان می‌توانند نامه‌های خود را داخل پاکت‌های این طرح قرار داده و به‌صورت رایگان به دبیرخانه اطرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» ارسال کنند.

وی گفت: برگه‌های طرح «نامه‌ای برای مدافعان حرم» چندمین بار تجدید چاپ شده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بسیج رسانه در شهرستان‌های استان تهران این برگه‌ها را دریافت کرده و پس از تکمیل برای مدافعان حرم ارسال کنند.

هدایی خاطرنشان کرد: امید است پس از دریافت نامه‌ها، طی برنامه‌ریزی و هماهنگی که صورت گرفته نامه‌ها برای مدافعان حرم ارسال و پاسخ آن برای نویسندگان نامه ارسال شود.


 


ارسال نظرات