شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد:آقای هاشمی بایستی به سکوت حمایت انگیز خود از دخترش پایان دهد.
کد خبر: ۸۷۱۹۱۹۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، در پی اظهارات اخیر فائزه هاشمی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان بیانیه ای صادر کرد، متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

من گمان می کنم که آن چیزی که به اسلام بیشتر از همه چیز ضرر زده است عدم تربیت صحیح است ، تحقق پیدا نکردن تهذیب و اخلاق اسلامی است . اگر شما در طول تاریخ اسلام بلکه همه انبیا توجه کنید و البته توجه دارید ، آن قدری که اسلام از این اشخاص منحرف و غیر مهذب صدمه خورده است و تمام ادیان صدمه دیده اند ، از هیچ چیز دیگر ندیده اند . اصل اساس آن چیزی که به مکتبهای توحیدی ضرر رسانده است و مانع شده است از اینکه رشد پیدا کنند ، همین غیر مهذب بودن بود ؛ گاهی از طرف اشخاصی که علم دارند و مهذب نیستند و بیشتر هم از طرف اشخاصی که جاهل بودند و مهذب نبودند و معلوم نیست که آن قدری که از طرف عالم غیر مهذب اسلام صدمه دیده است، از طرف جاهل غیر مهذب با اینکه عددشان زیاد است صدمه دیده باشد .

امام خمینی : صحیفه امام ، ج‏۱۵، ص ۵۰۳ ؛ سخنرانی در جمع ائمه جمعه اصفهان و چهارمحال بختیاری ، ۳۰ دی ۱۳۶۰٫

سخنان جنجالی یکی از اعضای خانواده ی هاشمی در دیدار با جمعی از اعضای کودتاگران مخملی اسراییلی-آمریکایی فضای جامعه را به تعجب و تنش واداشته است و باعث موضع گیری های برخی شخصیت های سیاسی و دینی شده است.

بررسی سوابق فائزه هاشمی نشان می دهد که خانم هاشمی روزی از کودتا گران ۸۸ و روزی از بهاییان حمایت می کند و روزی دیگر باکمال وقاحت تمام اعلام می دارد من خیلی با حکومت دینی موافق نیستم و دلایل خود را ذکر می کند .

اقدامات خلاف قانون و امنیت ملی آنچنان رو به رویه است که هر روز یک جنجال  می آفریند و در سال های پس از ۱۳۸۸ این وقاحت ها روبه فزونی گذاشته است و اقدامات ضدامنیتی در سال ۸۸ و دهن کجی به شرع مقدس در سایه حمایت های خانواده آقای هاشمی رفسنجانی (رییس مجمع تشخیص مصلحت نطام ) صورت می گیرد.

فائزه هاشمی بایستی بنا به حکم دادگاه به مدت ۵ سال از هرگونه فعالیت تبلیغی علیه نظام و امنیت ملی  و فعالیت های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی محروم باشد لذا مطالبه ی قاطع ملت فخیم ایران از قوه ی محترم قضاییه برخورد قاطع با چنین افرادی است که احکام قضایی را با دهن کجی و قانون شکنانه جواب می‍دهند .

لذا به نظر می رسد که این سخنان در حمایت های تمام قد خانواده وی و اطرافیان صورت می گیرد و ما از آقای هاشمی می خواهیم که با اعلام برائت از سخنان دختر خود به شکستن سکوت  حمایت انگیز خود پایان دهد .

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرمان

ارسال نظرات