مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه امام علی (ع) تنگستان گفت: در جشنواره شهرستانی برترین های مساجد تنگستان از سه مسجد با ارکان فعال آن شامل امام جماعت برتر، کانون فرهنگی هنری برتر ،هیئت امنا برتر، خادم برتر و فرمانده پایگاه مقاومت برتر تقدیر خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۱۶۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، مرتضی مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: جشنواره برترین های مساجد با هدف معرفی افرادی که در مساجد نقش های کلیدی ایفا می کنند و در ترویج و شناساندن هر چه بیشتر مساجد به عنولان میعادگاه مسلمین ومکانی برای وحدت و همدلی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز یکی از بزرگ‌ترین افتخارات شجره طیبه بسیج است که بنا دارد مقابله هوشمندانه در جنگ فرهنگی دشمن که پایه آن مساجد است انجام دهد.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه امام علی (ع) تنگستان: مسجد کانون جوشان همه فعالیت های فرهنگی و معنوی بسیج است و ارتباط بین مسجد و بسیج نه تنها نا گسستنی است بلکه هر روز محکم تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره برترین های مساجد و محلات در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد گفت: سطح شهرستانی این جشنواره در همایش بزرگ ائمه جمعه و جماعات شهرستان که در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد به اجرا در می آید و سطح استانی نیز در سی ام مرداد ماه در مرکز استان و سطح کشوری در دهه فجر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات