یادوراه شهدای گمنام دلیجان برگزار شد

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت دلیجان گفت: یادواره 5 شهید گمنام این شهرستان شامگاه گذشته با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۱۱۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، بسیجی علی قنبری از برگزاری یادواره 5 شهید گمنام شهرستان دلیجان خبر داد و گفت: این یادواره روز چهارشنبه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در حسینیه شهدای این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدای والامقام در 8 سال دفاع مقدس گفت: ‌اقتدار و عظمت کنونی کشورمان مدیون خون شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس است.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: پیشرفت‌هایی که هم اکنون در عرصه‌های هسته‌ای، علمی، فرهنگی و نانو در کشورمان به دست آمده است در سایه خون این شهدای والامقام بوده که ما باید قدردان این خون شهدا باشیم.

بسیجی قنبری یکی از رسالت‌های مهم همگان در عرصه کنونی را ترویج فرهنگ ناب شهادت در جامعه دانست و گفت: همگان باید در انتقال فرهنگ ناب شهادت به نسل امروزی به ویژه نوجوانان و جوانان تلاش کنیم.

در این یادواره سردار پاسدار محمد احمدیان از راویان 8 سال دفاع مقدس گفت: راز گمنامی شهدا را در ناشناخته بودن حماسه ای است که شهدا در 8 سال دفاع مقدس آفریدند این گمنامی به خاطر بی پلاکی این شهدا نیست.

وی با اشاره به بیداری اسلامی ملت های منطقه گفت: این بیداری ناشی از صدور تفکر انقلاب اسلامی به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت است.

راوی دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شهدا بهترین و سازنده ترین الگوها برای نسل جوان ایرانی است، در زمانی که بسیاری از جوانان لبنان، عراق و یمن از شهدای دفاع مقدس الگو برداری می کنند متاسفانه برخی جوانان ما در داخل کشور به دلیل نداشتن شناخت نسبت به حماسه آفرینی های شهدا و ایثارگران از برخی شخصیت های پوچ و پوشالین الگو برداری می کنند و این امر نشان دهنده لزوم توجه بیشتر مسئولین فرهنگی به این مسئله است.

وی در پایان هر یک از شهدای عزیز ایران اسلامی را گنجینه ارزشمند و پایان ناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ غنی ایرانی اسلامی ما درمواجه با فرهنگ های غربی آنان را در خود هضم خواهد کرد و ترس استکبار جهانی از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی ناشی از این مسئله است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات