خبرهای داغ:

برگزاری نماز وحدت روابط عمومی ناحیه کارون

نماز جماعت ظهر و عصر امروز با عنوان نماز وحدت با حضور کارکنان و مسئولین ادارات شهرستان کارون به میزبانی ستاد نماز جمعه کارون در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان کارون برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۱۱۳
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
در این مراسم علیدادی فرماندار کارون پس از اقامه نماز گفت: نقطه عطف خوبی که در شهرستان کارون اتفاق می افتد برگزاری نماز وحدت است که با حضور پررنگ مسئولین ادارات قطعا در راستای تفکر دینی و ارزش نماز اثر خود را در شهرستان کارون خواهد گذاشت.

وی با اشاره به 5 مرداد روز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور افزود: به مناسبت این روز فرمان تاریخی حضرت امام در تشکیل نمازهای جمعه از ذهن هیچ کسی خارج نمی شود و اثر خیر و برکتی که تاثیر آن را هر روز بیشتر از دیروز بر همه هویدا است.

فرماندار کارون خاطرنشان ساخت: امروز به برکت آن پیمان و حرکت تاریخی ما شاهد رونق بخشی نظام اسلامی در دو بعد، یکی بعد تفکر دینی و عبادی و یکی بعد تفکر سیاسی و اجتماعی هستیم.

علیدادی عنوان کرد: امروز به واسطه برگزاری همین نمازهای جمعه اس که هم در مسائل اخلاقی و دینی،مسائل سیاسی و اجتماعی، نمازگزاران علوم روز را منطبق با فقه را از ائمه جماعات می شنوند و از ولایت و امامت مقام معظم رهبری پیروی می کنند.

وی تصریح کرد: این نهضت بسیار اثرگذار بایستی توسط همه ما حمایت شود و این نوع تفکر را به نسل جوان انتقال دهیم و به عنوان الگو واقع شویم.

در پایان این مراسم از اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان کارون توسط مسئولین تقدیر و تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها