مسئول اردویی سپاه روح‌الله گفت: 3 هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان مرکزی در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۱۹۱۰۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

سرهنگ پاسدار سعید فرامرزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از اعزام اولین گروه از کاروان‌های راهیان نور غرب خبر داد و گفت: اعزام کاروان راهیان‌نور غرب کشور هر ساله از نیمه دوم سال آغاز می‌شود که امسال با توجه به ماه مبارک رمضان این اعزام‌ها از صبح امروز از استان مرکزی آغاز شده است.

وی افزود: 3 هزار نفر مردادماه در قالب کاروان راهیان نور از استان به کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان اعزام خواهند شد تا با ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهداء دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شوند و ادامه دهنده راه آنان باشند.

سرهنگ پاسدار فرامرزی ادامه داد: اعزام به این مناطق آذربایجان غربی و کردستان چهار روزه و اردوهای اعزامی به مناطق عملیاتی کرماشناه سه روزه خواهد بود و اولین گروه‌ها صبح امروز از اراک و تفرش خواهد بود که در هر مرحله اعزام نیز 300 نفر راهی این مناطق خواهند شد.

مسئول اردویی سپاه روح‌الله یادآور شد: از اعزام نخبگان، اقشار کارگری، مهندسین به مناطق آذربایجان غربی و اقشار مختلف بسیج محلات و پایگاه‌ها به کرمانشاه ازعام خواهند شد.

وی افزود: شرکت کنندگان از مناطق عملیاتی کرمانشاه ، سرپل زهاب ، قصر شیرین، ارتفاعات شیاکوه، طاق بستان، بیستون، یادمان شهدای پاوه و نمایشگاه شهید بهشتی، منطقه عملیاتی مرصاد و در منطقه عملیاتی سنندج، سقز و بانه بازدید خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار فرامرزی خاطرنشان کرد: آشنایی با روحیه ایثارگری و فداکاری‌های رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و تبیین و بازخوانی ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف اعزام کاروان های راهیان نور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات