رییس بنیاد ملی نخبگان و عضو هیات علمی دانشگاه زنجان:
با افزایش تعاملات فنی و حرفه ای زنجان و بنیاد نخبگان استان زنجان قادر خواهیم بود نخبگان را شناسایی و با تلفیق دانش و مهارت به اهداف خود نائل آییم.
کد خبر: ۸۷۱۹۱۰۰
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس بنیاد ملی نخبگان و عضو هیات علمی دانشگاه زنجان در دیداری که به مناسبت هفته مهارت با سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، ضمن تبریک هفته مهارت گفت: بنیاد نخبگان در اجرای سیاست های جدید حمایتی نهایت تلاش خود را می کند.

وحید رشتچی با تاکید برافزایش تعاملات افزود: با همکاری بیشتر قادر خواهیم بود نخبگان را شناسایی و با تلفیق دانش و مهارت به اهداف خود نائل آییم.

رییس بنیاد ملی نخبگان و عضو هیات علمی دانشگاه زنجان اظهار داشت: امروزه نیازمند آن هستیم که دانشجویان با محیط واقعی کار آشنا شوند و از آنجاییکه این امر همواره برای همه دانشجویان امکان پذیر نیست، استفاده از ظرفیت های کارگاه های آموزشی فنی وحرفه ای و حضور دانشجویان در کارگاه ها و بهره گیری از آموزش های عملی در این راستا بسیار مثمر ثمر است.

همچنین انصاری سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، با اشاره به پتانسیل های فنی و حرفه ای و اینکه بیشتر کارگاه های استان با تکنولوژی روز کشور مطابقت دارد و برخی از کارگاه ها در استان جزء معدود کارگاه های مطرح کشور است، انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل و بنیاد نخبگان را جهت توسعه علمی، عملی و فناوری ضروری دانست.

گفتنی است در پایان این دیدار مقرر شد با انعقاد تفاهم نامه ای از ظرفیت ها و پتانسیل های دو مجموعه استفاده گردد.

ارسال نظرات