مسئول شورای امر به معروف ونهی از منکر پایگاه شهید محلاتی حوزه ثار الله (بوشهر):
مسئول شورای امر به معروف ونهی از منکر پایگاه شهید محلاتی حوزه ثار الله شهرستان تنگستان(استان بوشهر) در جلسه شورای امر به معروف پایگاه گفت: دعا درجامعه ای که امر به معروف فراموش شود مستجاب نمی شود.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۸۸
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹

به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، غلامعلی چوپانی مسئول شورای امر به معروف ونهی از منکر پایگاه شهید محلاتی حوزه ثار الله شهرستان تنگستان(استان بوشهر) درباره آسیب های اجتماعی روستا ها ، در جلسه شورای امر به معروف پایگاه گفت: به دلیل اینکه تهدیدات اجتماعی متوجه کل جامعه خواهد بود لذا باید همه احساس مسئولیت کنند و از تمامی بخش‌های جامعه انتظار می‌رود تا از تمام ظرفیت‌ها برای جلوگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات سلبی در زمینه برخورد با آسیب‌های اجتماعی یک درصد جواب نمی‌دهد بلکه تلاش فرهنگی و فرهنگ جهادی لازمه این کار است و ما به عنوان مسوول در جمهوری اسلامی باید چنین رویکردی داشته باشیم.

امین جمالی فرمانده پایگاه شهید محلاتی گفت: در ابتدا باید تمامی آسیب های اجتماعی از جمله ، نحوه صحیح دوست یابی، استفاده درست از موبایل و شبکه های اجتماعی ومسائلی از این قبیل شناسایی وبه خانواده ها آگاهی کافی داده شود .

وی ادامه داد : اساساً بسیاری از شبکه‌های مجازی برای ایران و پایین آوردن اعتقادات و ارزش‌ها و باورها ایجاد شده است که بی‌احترامی به والدین، کوچک‌ شمردن واجبات دین، از بین بردن قبح گناه، رابطه نامشروع بین پسر و دختر و برداشتن احترام در بین خانواده‌ها را ترویج می‌دهند ، همه ما وظیفه داریم این مسائل را به خانواده ها گوشزد کنیم.

در ادامه جلسه غلامعلی چوپانی به اهمیت بحث امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد وافزود: نظام و حکومت اسلامی در سایه اجرای احکام اسلامی زنده است اگر امر به معروفو نهی از منکر در جامعه زنده باشد در سایه آن باقی احکام اسلامی زنده و حیات خواهدداشت .

وی در پایان گفت: درروایات و آیات داریم که اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر به فراموشی سپرده شود جامعه دچار انحطاط شده و اشرار بر جامعه حاکم می شود و در چنین جامعه دعاهامستجاب نمی‌شود.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات