انسیه شاه حسینی در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان دغدغه ای برای پرداختن به سینمای دفاع مقدس ندارند

این کارگردان دفاع مقدس گفت: مدیران فرهنگی مسئول هستند تا در جهت تولید آثاری دفاع مقدس کمک کنند اما از آنجا که گویی دغدغه چندانی برای این امر مهم و حیاتی وجود ندارد این اتفاق رخ نمی دهد.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۷۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
انسیه شاه حسینی کارگردان دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه امروزه کار ارزشی کردن یعنی گرسنگی کشیدن و تحریم شدن از همه چیز، گفت: اگر کارگردانی یک کار ارزشی انجام بدهد و آن را پیش مسئولین ببرد، آنها هم از آن استقبال می کنند و می گویند ما این مدل کارها را دوست داریم اما سوال اینجاست آیا ارگانی که شما برای آن فیلم و مستند ساختید از شما حمایت لازم را انجام می دهد و یا به سینمادار می گوید که هزینه صندلی های خالی آنها را می دهد؟ بنابراین زمانی که متولی این مدل برنامه ها از کارگردانان این عرصه حمایت نمی کنند نهادهای دیگر هم به همین شکل عمل خواهند کرد.
 
وی ادامه داد:بسیار متأسفم که شرایط تولید فیلم های سینمای ارزشی و استراتژیک در کشور به گونه ای شده است که ما حتی به اندازه برگزاری یک جشنواره فیلم در اختیار نداریم.
 
شاه حسینی، تمامی دستگاه ها و نهادهای فرهنگی، هنری، نظامی و... را برای تولید آثار شاخص در سینمای دفاع مقدس دانست و گفت: مدیران فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسئول هستند تا در جهت تولید آثاری دفاع مقدس کمک کنند اما از آنجا که گویی دغدغه چندانی برای این امر مهم و حیاتی وجود ندارد این اتفاق رخ نمی دهد.


ارسال نظرات