رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده:

حضور 500 نفر در مسابقات قرآن کریم شهرستان خدابنده

مسابقات قرآن کریم با حضور 500 نفر در شهرستان خدابنده برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۱۹
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده کفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با هدف ترویج فرهنگ دینی و قرآنی برنامه‌های مربوط را اجرایی می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن رضا محمدی با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی اوقاف و امور خیریه در قالب مسابقات قرآن کریم و همچنین جلسات قرآنی در زمینه تفسیر، تجوید برگزار می‌شود، افزود: در همین زمینه به صورت سالانه مسابقات قرآن کریم در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف برگزار شد، اظهار داشت: در مرحله شهرستانی 500 نفر از شهرستان خدابنده حضور داشتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه مسابقات شهرستانی قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و ... برگزار شد، اضافه کرد: این مسابقات در دو بخش خواهر و برادر و بالای 81 سال برگزار شد.

وی همچنین از اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم در خدابنده خبر داد تصریح کرد: اجرای این طرح از چهار سال قبل با هدف تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری آغاز شده است.

محمدی با اشاره به اینکه در طول چهار سال گذشته به صورت سالانه بیش از یک هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کرده‌اند، افزود: این افراد از یک جزء قرآن کریم تا کل قرآن کریم را حفظ کرده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم برای رده‌های سنی مختلف اجرا شده است، خاطر نشان ساخت: این طرح با همکاری موسسات قرآنی در حال اجرا است.

ارسال نظرات