خبرهای داغ:
معاون فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد

افزایش کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان نهاوند

معاون فرماندار شهرستان نهاوند از افزایش کشفیات مواد مخدر در شهرستان نهاوند طی سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۱۶
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سیدرضا سلامتی امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهاوند اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر یکی از مهمترین محورهای موضوعی دراجرای طرح‌ها بوده و پیشگیری از اعتیاد و مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند یک عزم همگانی است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده شهرستان اقدامات بسیار خوبی از سوی نیروی انتظامی، بهزیستی و بهداشت ودرمان شهرستان انجام شده است.

معاون فرماندار شهرستان نهاوند گفت: مبارزه با مواد مخدر یکی از بحث‌های شرعی، قانونی و دینی است و در یکی از بندهای قانون اساسی کشورمان به صراحت آمده و بر آن تأکید شده است.

وی افزود : دشمنان، آنان که ادعا می‌کنند حامی حقوق بشر هستند با استفاده از مواد مخدر جوانان کشورهای اسلامی را به نابودی می‌کشند اما در کشور ما نیروی انتظامی بیدار است واجازه چنین کاری نمی دهند.

سلامتی با اشاره به کمپ‌های موجود در شهرستان گفت: در کمپ‌های شهرستان برنامه‌ای اجرا می‌شود که معتادین ضمن حضور در کمپ از وجود پزشکان و روانشناسان نیز استفاده خواهند کرد.

وی از افزایش کشفیات مواد مخدر در سال جاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و گفت: هشت کمپ فعال در شهرستان وجود دارد که هفت کمپ برای مردان و یک کمپ برای زنان است.

معاون فرماندار شهرستان نهاوند افزود: به معتادانی که دو سال از ترک اعتیاد و بهبود آنها گذشته باشد و دارای گواهی مهارت از فنی وحرفه‌ای باشند تسهیلات اشتغالزایی اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی شهرستان درخصوص اعتیاد پیگیری‌های لازم را انجام می دهد و به محض برخورد با معتادین آنها را به کمپ‌ها ارجاع می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات