دبیر کمیته آموزش و پژوهش اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان:

برگزاری دومین جلسه کمیته آموزش و پژوهش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

دومین جلسه کمیته آموزش و پژوهش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۱۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر کمیته آموزش و پژوهش اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: دومین جلسه کمیته آموزش و پژوهش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان برگزار شد

سجاد اجاقلو افزود: به استناد بخشنامه شماره 4668 مورخ 20/01/1394 وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بر اساس آیین نامه تشکیل و فعالیت کمیته آموزش، پژوهش ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها این جلسه تشکیل شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه اعضاء به بررسی و ارزیابی دو پروپوزال با عناوین بررسی علل افزایش طلاق در اقشار مختلف طی 2 سال اخیر در شهر زنجان(مطالعه کیفی) و بررسی عوامل مرتبط با کودک آزاری توسط والدین در استان زنجان پرداختند.

همچنین مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به نامه اخیر مدیر موسسه کار و تأمین اجتماعی در خصوص اولیت های پژوهشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و خواستار اطلاع رسانی موضوعات و اولویت های پژوهشی به دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی استان شد.

غریوی افزود: طرح های پژوهشی مورد بررسی می بایست مسأله محور و نیاز محور بوده تا بتوانند مشکلات جامعه کار و تولید را حل و فصل نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار