به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان؛
مسابقات جهانی پرو در مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود و سونا رزاقی در بخش پومسه استاندارد در رده سنی 31 الی 40 حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۱۸۹۹۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسابقات انتخابی تیم ‌ملی برای اعزام به مسابقات پرو در خانه تکواندو و با حضور چهره‌های شناخته شده ی این رشته برگزار شد که در نهایت خانم‌ها نگار مددخانی به عنوان مربی و سونا رزاقی به عنوان بازیکن زنجانی همراه تیم به مسابقات جهانی پرو اعزام خواهند شد.

مسابقات جهانی پرو در مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود و سونا رزاقی در بخش پومسه استاندارد در رده سنی 31 الی 40 حضور خواهد داشت.

گفتنی است، سونا رزاقی پومسه کار زنجانی درچهارمين دوره مسابقات پومسه قهرماني آسيا فروردین ماه سال جاری ، در شهر مانیلای فیلیپین نیز 2 مدال رنگارنگ (1طلا(درتیمی دو نفره)و یک نقره(درتیمی سه نفره))این دوره از رقابت ها را کسب کرد وهمراه تيم ملي پومسه كشورمان در گروه زنان و مردان بر سكوي سوم آسيا ايستاد. به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان؛ مسابقات انتخابی تیم ‌ملی برای اعزام به مسابقات پرو در خانه تکواندو و با حضور چهره‌های شناخته شده ی این رشته برگزار شد که در نهایت خانم‌ها نگار مددخانی به عنوان مربی و سونا رزاقی به عنوان بازیکن زنجانی همراه تیم به مسابقات جهانی پرو اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است، سونا رزاقی پومسه کار زنجانی درچهارمين دوره مسابقات پومسه قهرماني آسيا فروردین ماه سال جاری ، در شهر مانیلای فیلیپین نیز 2 مدال رنگارنگ (1طلا(درتیمی دو نفره)و یک نقره(درتیمی سه نفره))این دوره از رقابت ها را کسب کرد وهمراه تيم ملي پومسه كشورمان در گروه زنان و مردان بر سكوي سوم آسيا ايستاد.

ارسال نظرات