حلقه‌ی وصل زنان خواننده و ارشاد در شهر کتاب!

مجید درخشانی بیش‌تر به سبب همخوانی با خوانندگان زنی چون سحر محمدی و مهدیه محمد خانی شناخته می‌شود! ...
کد خبر: ۸۷۱۸۹۶۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

یک سایت وابسته به اصلاحات نوشت:«پنجاه‌وچهارمین جلسه «گذر موسیقی» که به‌صورت ماهیانه برگزار می‌شود، با حضور مجید درخشانی و رامین روشندل به‌عنوان کارشناس برگزار شد.»

ایلنا افزود:« در بخش نخست این جلسه که در شهر کتاب ابن سینا برگزار شد، سه دوره زندگی هنری درخشانی بررسی شد.»

گفتنی است مجید درخشانی بیش‌تر به سبب همخوانی با خوانندگان زنی چون سحر محمدی و مهدیه محمد خانی شناخته می‌شود! هرچند در اکثر این همخوانی‌ها بیشتر شاهد زمزمه‌ از سوی وی بوده‌ایم تا خوانندگی و صدای خوانندگان زن غالب بر زمزمه‌ی درخشانی بوده است با این حال مسئولان ارشاد به این آلبوم ها با عنوان همخوانی مجوز می دهند!

مجید درخشانی مهدیه محمدی خانی را در اواز‌های زیادی که این خواننده‌ی زن در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند، همراهی کرده است. محمد خانی در همین راستا و در خصوص کار‌هایش بارها با رسانه‌ی ضد نظام و بیگانه‌ای چون من و تو و بی بی سی مصاحبه کرده است. حضور در مراسمی برای تجلیل از زنان کاباره‌ای عصر پهلوی در لندن و اجرای زنده در انجا از دیگر اقدامات این آوازه خوان بوده است! سحر محمدی نیز دیگر خواننده‌ای است که مجید درخشانی در بسیاری از اوازهایش وی را یاری نموده است!محمدی با کشف حجاب در لندن پیشتر خبرساز شده بود!همیاری و همراهی مجید درخشان با آوازه خوانان سبب می شود تا ضمن دعوت به مصاحبه از سوی BBC فارسی از علاقه‌ی شدید بسیاری از دخترکان ایرانی به خوانندگی سخن بگوید!!!

ارسال نظرات