بازدید مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان از پایگاههای مرزی سردشت

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان از پایگاههای مرزی تیپ در منطقه سردشت بازدید کرد.
کد خبر: ۸۷۱۸۹۶۷
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان از پایگاههای مرزی تیپ در منطقه سردشت بازدید کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان در این بازدید از حضور شبانه روزی رزمندگان تیپ 36 استان زنجان از مرزهای شمالغرب که به نگهبانی مشغول بوده و حافظ امنیت و آرامش مردم جمهوری اسلامی ایران هستند، تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام نجفی در ادامه به استناد به آیه قرآن که می فرماید"همانا با یاد و ذکر خداوند قلبها آرامش پیدا می کند" گفت: انسان باید در همیشه و در همه حال به یاد خداوند متعال باشد تا بتواند در کارهای خود موفق باشد.

این مقام مسئول با اشاره به نفس اماره، اظهار داشت: نفس اماره یک نفس سرکش است و انسان باید مواظب نفس اماره خود باشد که بزرگترین دشمن انسان است و لحظه ای غفلت از نفس اماره صدمات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان در جمع رزمندگان تیپ زنجان خاطر نشان ساخت: در طول تاریخ بزرگانی داشته ایم چه در صدر اسلام و چه در انقلاب کنونی خودمان که پیروی از نفس خود داشته اند و به همین خاطر منحرف شدند، کسانی که حتی وجود پیامبر اسلام(ص) را درک کرده بودند امام به خاطر مال و مقام و جاه طلبی که در نتیجه دنباله روی از نفس بوجود می آید از مسیر منحرف شدند.

گفتنی است، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی(عج) زنجان از پایگهای شهید رمضانی، پایگاه دوخونه و پایگاه گلاله دیدار و از نزدیک با رزمندگان این پایگاهها گفتگو کرد .

ارسال نظرات