مرضیه وفامهر همسر فعلی ناصر تقوایی بازیگر فیلم مستجهن و ضدایرانی «تهران من حراج» است که ...
کد خبر: ۸۷۱۸۹۶۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

ارگان خبری وابسته به جهاد دانشگاهی در رپورتاژی آشکار برای فیلمی که نظام اسلامی را جلاد و فاسد نشان می‌دهد، نوشت:«فیلم «کاغذ بی‌خط» و دو فیلم کوتاه «کشتی یونانی» و «رهایی» ساخته ناصر تقوایی در خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آیند.»

ایسنا همچنین ضمن راهنمایی مخاطبانش برای دریافت بلیط این سه فیلم ،اضافه کرد:« هفته فیلم ناصر تقوایی از روز یکشنبه 3 مرداد آغاز و تا روز جمعه 8 مرداد ادامه دارد.»

در حالی ارگان خبری وابسته به جهاد دانشگاهی به رپورتاژ آثار ضد انقلابی کارگردان مخالف نظام می پردازد که گفتنی است تقوایی در عصر حاکمیت جاسوسان سیا و mi6 بر دولت موسوم به اصلاحات، ضمن نفوذ به عرصه فرهنگ، موفق به دریافت مجوز ساخت تولید فیلمهایی شد که سراسر فحاشی علیه جمهوری اسلامی بود! از آن جمله می‌توان به فیلم کثیف و ضدانقلابی کاغذ بی خط اشاره نمود که در آن از نظام مظلوم اسلامی چهره ای جنایکار و فاسد ارائه شده است!

گفتنی‌است ناصر تقوایی فیلم ساز معاند با انقلاب و نظام در شامگاه 29 خرداد ماه در خانه هنرمندان ایران (کانونی که رسما از جاسوسان سرویس اطلاعات انگلیس حمایت کرده است!) در مراسم تجلیل‌اش در پی سخرانی اش با اشاره به اینکه می‌گویند کم کار است و کار نمی‌کند،‌ گفت: هیچ کس در این مملکت مرا ممنوع الکار نکرده است اما در جو فرهنگی کشور ،نمی‌توانی کار خودت را بکنی.

تقوایی در دوران فتنه، در گفت وگو با رادیو ضدانقلابی «زمانه»(رادیو فارسی زبان سرویس جاسوسی هلند)، جمهوری اسلامی ایران را عامل تعطیلی سینمای ایران معرفی کرد!

لازم به یادآوری است که تقوایی همان کسی است که در جریان فتنه 88 ، به دفاع سرسختانه از مجرمان آن حادثه پرداخت و همراه چند تن از اهالی سینما خواستار آزادی مجرمان فتنه 88 شد. همچنین مرضیه وفامهر همسر فعلی ناصر تقوایی بازیگر فیلم مستجهن و ضدایرانی «تهران من حراج» است که توسط یک کمپانی استرالیایی تولید شده بود و منجر به دستگیری این بازیگر و زندانی شدن وی شد که البته آنجا نیز با پادرمیانی اهالی سینما و لطف و عطوفت نظام توانست آزاد شود.

ارسال نظرات