حمله تند مردم به صفحات اجتماعی روحانی

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، رییس دادگاه انقلاب تهران، در گفت و گو با خبرگزاری بسیج عنوان کرد: اخباری که وجود دارد حاکی از ارتباط حسین فریدون با این شبکه فساد بانکی است...
کد خبر: ۸۷۱۸۹۳۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه:

صفحات مجازی منتسب به رئیس جمهور محترم این روز‌ها آماج انتقادات مردمی است که توقع برخورد شخص حسن روحانی با حقوق‌های نجومی ، شبکه‌ی فساد بانکی و همچنین واکنش مناسب در خصوص ارتباط برخی از نزدیکان رئیس جمهور با این شبکه‌ی فساد را دارند!

در همین حال که ملت ایران سرخورده از حقوق‌های نجومی و افشای روابط برخی از نزدیکان رئیس جمهور با شبکه‌ی فساد بانکی ، صفحات مجازی منتسب به روحانی را محلی برای اعتراض خود قرار داده‌اند،برخی رسانه‌های وابسته به اصلاحات و حامی دولت بدون توجه به این مسائل عیادت برادر رئیس جمهور از یک روحانی حامی دولت را در الویت خبری خود جای می‌دهند تا ضمن دهن‌کجی به مطالبات ملت ایران، همه‌جوره از دولت و نزدیکان رئیس‌جمهور حمایت کنند!

سایت خبری ایلنا با اعلام خبر عیادت حسین فریدون از حجت الاسلام ... نوشت:« دستیار ویژه رییس جمهور در امور اجرایی در گفت‌وگو با پزشکان تیم معالج حجت الاسلام ... ، از تلاش‌های آنان در مراحل درمان و مداوای او تشکر نمود.»

لازم به ذکر است اخیرا حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، رییس دادگاه انقلاب تهران، در گفت و گو با خبرگزاری بسیج عنوان کرد: اخباری که وجود دارد حاکی از ارتباط حسین فریدون با این شبکه فساد بانکی است.

ارسال نظرات