رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان گفت: برجام نه تنها دستاوردی برای ما نداشته بلکه خسارتی محض به نظام مقدس جمهوری اسلامی زده است.
کد خبر: ۸۷۱۸۹۲۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹

سردار علیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان با اشاره به گذشت بیش از یکسال از توافق هسته ای برجام اظهار کرد: خدا را شکر می کنیم دوستانی که با خوش بینی به دشمنان انقلاب اسلامی علی الخصوص آمریکای شیطان بزرگ نگاه می کردند، امروز بعد از یکسال از توافق به این نتیجه رسیده اند که برجام نه تنها دستاوردی برای ما نداشته بلکه خسارتی محض به نظام مقدس جمهوری اسلامی زده است.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با بیان اینکه خوشحالیم که برجام تجربه ای (هرچند تلخ) برای ملت ایران و مسئولان در بر داشته است، تصریح کرد: امیدواریم آقایان از این قضیه درس بگیرند که در موضوعات دیگر از قبیل توانمندی های موشکی جمهوری اسلامی، بحث حقوق بشر، مقاومت در منطقه، دفاع از مظلومین و اصل استکبار ستیزی جلوی دیدگان خود را بگیرند و قدری منطقی و عقلانی به موضوع بنگرند تا مبادا فریب دشمن را بخورند.

وی همچنین با اشاره به راه های پیشرفت کشور و بهبود وضع معیشتی مردم، تاکید کرد: نتیجه می گیریم که تنها راه رشد و تعالی ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اطاعت از ولایت است نه نگاه به کدخدا.

ارسال نظرات