عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
هدایت الله خادمی گفت: وعده 100 روزه دولت برای گشایش اقتصادی کوتاه مدت بوده است و هنوز بعد از 1100 روز پس از برجام اتفاق خاصی رخ نداده است.
کد خبر: ۸۷۱۸۹۱۴
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مردم در پسابرجام انتظار داشتند تغییر سریعی در وضعیت اقتصادی ایجاد شود ولی چنین اتفاقی حاصل نشد و موجب دلسردی مردم شد و از سویی دیگر انتظار تغییر 100 روزه تغییر از شروع انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را داشتند تا در طی 100 روز اول موضوعات اقتصادی شفاف و روشن شود و  معضلات اقتصادی برطرف شود.

وی با بیان اینکه هنوز به ما اجازه ندادند وارد بازار اقتصادی شویم افزود: آنچه که خارجی ها دنبال اش بودند تحت عنوان  تجارت جهانی و خیلی سال ها به ما فشار می‎آوردند که شما حاضر نیستید در این تجارت جهانی شرکت بکنید و از نظر اقتصادی می ترسید و ضعیف هستید از اینرو حاضر نیستید وارد بازار تجارت جهانی شوید و وضعیت رقابتی ندارید با این همه تهدیدات باز هم مشکلات بسیار زیادی را در سوییفت ، نقل و انتقالات بین بانکی  بانک مرکزی و بانک های بزرگ ما  وجو ددارد و برای بسیاری از قراردادهای بزرگ سخت است.

خادمی در خاتمه افزود: واقعیت این است که وعده 100 روزه دولت برای گشایش اقتصادی کوتاه مدت بوده است و هنوز بعد از 1100 روز پس از برجام اتفاق خاصی رخ نداده است.

ارسال نظرات