استاد دانشگاه گفت: هزینه ها، الگوسازی و چهره پردازی های وزارت ارشاد معمولاً از کسانی است که وجهه ارزشی نداشته و این مسئله فرهنگی را شکل می دهد که منجر به کمرنگ شدن فیلم های حوزه دفاع شده است.
کد خبر: ۸۷۱۸۹۰۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

احمد رضا بسیج استاد دانشگاه و مسئول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به کمرنگ شدن تولیدات سینمای دفاع مقدس در سال های اخیر و دلایل آن گفت: متاسفانه باید بگوییم هنر در کشور ما خنثی است.

وی در ادامه افزود: هنر در جامعه ما تابع سیاست های دولت است؛گرچه هنر نباید خنثی باشد و باید وجهه انسان سازی و تمدن سازی داشته و هنرمند نیز باید دارای معرفت باشد؛ به هر دلیل رفتار هنرمندان و فیلمسازان در کشور ما در حوزه تئاتر و سینما تابع رفتارها و سیاست های وزارت ارشاد است و وقتی وزارت ارشاد در پی ترویج افکاری باشد که معتقد به حضور فرهنگ و دین در جامعه نباشد طبیعی است که هزینه های که انجام می گیرد هزینه های در راستای تحقق اهداف انقلاب نیست.

مسئول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: لذا شاهد هستیم که هزینه ها، الگوسازی و چهره پردازی های وزارت ارشاد معمولاً از کسانی است که وجهه ارزشی نداشته و این مسئله فرهنگی را شکل می دهد که منجر به کمرنگ شدن فیلم های حوزه دفاع شده است.

ارسال نظرات