حسین آذین در گفت و گو با «بسیج»:
نماینده سابق مجلس گفت: دولت باید در قبال این اتفاقی است که در دولت وی رخ داده با شجاعت هم عذرخواهی کنند و هم در صدد اصلاح برآید.
کد خبر: ۸۷۱۸۷۹۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
حسین آذین نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص توجیه دولت در قبال دریافتی‎های نجومی و نامتعارف مدیران دولتی تصریح کرد: این اقدام دولت که به مردم آدرس غلط می‎دهد و اختلاس قبلی را مطرح می‎کند فرافکنی است؛ این نوع رفتارها در دولت نشان می‎دهد که روحیه اصلاح در کشور وجود ندارد؛ افراد دولت که اسم خود را اصلاح طلب گذاشته‎اند باید بدانند که اصلاح طلب به معنای خود کلمه این است که درصدد اصلاح مصالح اجتماعی و اقتصادی کشور باشیم.

آذین بیان کرد: موضوع دریافتی‎های نجومی برای مردم خیلی سنگین بود و برای نظام یک هزینه بزرگی درست کرد که موجب می‎شود اعتماد مردم به نظام مورد خدشه واقع شود.

وی اظهار داشت: دولتی که ادعا می‎کند دولت پاکدستان و راستگویان است و با فشار مردم و ورود مقام معظم رهبری به این موضوع اقداماتی در این راستا انجام داده، نباید با پیش کشیدن مطالب اینچنینی، آن را ضایع کند.

نماینده سابق مجلس در خصوص چرایی این نوع برخورد دولت در قبال فیش‎های حقوقی اظهار داشت: با توجه به پیش بودن انتخابات سال آینده، این اتفاق یک لکه ننگی برای دولت یازدهم شد و دولتمردان به نوعی می‎خواهند این لکه را ماله کشی کنند، در حالی که این کار منطقی و درست نیست.

آذین در خصوص مباحثی که در خصوص تخلف برادر رئیس جمهور و ارتباط او با شبکه فساد بانکی مطرح است گفت: اگر قوه قضائیه در این خصوص به نتیجه رسیده باید نتیجه را اعلام و با او برخورد کند و هر حکمی که می‎دهد بایستی تمکین در قبال آن صورت گیرد.

نماینده سابق مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: دولت باید در قبال این اتفاقی است که رخ داده با شجاعت هم عذرخواهی کنند و هم در صدد اصلاح برآید؛ رئیس جمهور نیز اگر می‎خواهد اعتماد مردم به دولت بیشتر شود و در چهار سال بعد روی کار باشد، بایستی اطراف خود را از عناصری مثل آقای حسین فریدون پاک کند وگرنه رئیس جمهور چهارساله خواهد شد، همچنین، افرادی که در این ماجرا دخیل هستند را عزل کند تا محاکم قضایی به پرونده آنها رسیدگی کنند.
ارسال نظرات