خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین گفت: مشکل آمریکا موجودیت ایران انقلابی و اسلامی است و تا زمانی که ایران پا برجا است دشمنی آمریکا ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۱۸۷۱۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سند سیاست گزارس حزب دموکرات آمریکا علی رغم تاکید بر تشدید تحریم هاف استفاده از گزینه نظامی  و مقابله با برنامه موشکی ایران، تار گسترش مبادلات فرهنگی با مردم ایران است.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون این موضوع  اظهار کرد: با گذشت بیش از یک سال و اقدامات همه جانبه و صادقانه دستگاه دیپلماسی ایران برای جامه عمل پوشاندن  برجام می بینیم حال آنکه از سمت غرب هیچ بازدهی را شاهد نبوده ایم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری متذکر شد: رهبر بارها تذکر داده اند که مسئله هسته ای تنها یک بهانه است، غرب به سردم داری آمریکا با موجودیت ایران اسلامی انقلابی مشکل دارد و تا زمانی که ما بر آرمان های انقلاب و اسلام پافشاری داشته باشیم آمریکا دشمن شماره یک ما باقی خواهد ماند.

این مقام مسئول توضیح داد: اگر زمانی مسائل هسته ای ایران با غرب حل شود مطمئنا آنها بهانه‌های دیگری را برای اعمال زور علیه ایران دستاویز خود قرار خواهند داد، امروز هم می بینیم که برنامه موشکی ایران موضوع داغ محافل غری قرار گرفته است.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: ذات، موجودیت، اعتقادات و فرهنگ ایران مسائلی است که غرب هیچ گاه با آن کنار نخواهد آمد و ما نیز تا آخرین قطره خون خود برسر اعتقادات خود باقی می مانیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان یادآور شد: تاکید بر برنامه های تحریمی بار اول نیست و آخرین بار نیز نخواهد بود ما باید به طور کامل اعتماد خود را از آمریکایی ها برداریم چرا که آنان هرگز دست دوسنی ما را نمی فشارند.

وی ادامه داد: تفکر اینکه می توان با آمریکا در مسائل مختلف کنار آمد یک اشتباه واقعی است، هدف آنها جز نابودی و نیستی ما نبوده و نخواند بود.

حجت الاسلام معبودی تاکید کرد: دولن مردان ما امروز اعلام می کنند که دستاورد های برجام فعلا قابل رویت نیست ، یعنی بعد یک سال از این مسئله تاثیری نداشته است.

این مقام مسئول افزود: هدف اولیه ما در مذاکرات حل مشکلات اقتصادی بود ولی امروز هیچ مشکلی از سر راه ما برداشته نشده است، تنها راه حل واقعی پرداختن به اقتصاد مقاومتی برای گذراندن مشکلات می باشد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها