خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی گفت: ششم مرداد ماه افتتاحیه دوره طرح «یاوران ولایت» ویژه پسران است که به مدت شش روز طول می کشد و سپس دوره طرح ولایت دختران آغاز می شود.
کد خبر: ۸۷۱۸۷۰۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

غلامرضا اردونی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: یکی از برنامه های تابستانه بسیج دانش آموزی طرح یاوران ولایت است که دوره ای آموزشی و تخصصی ویژه دانش آموزان متوسطه دوم برای واگذاری مسئولیت مدرسه به آنان صورت می گیرد.

وی عنوان کرد: این دوره شش روزه امسال با عنوان شهدای مدافع حرم نام گرفته است و چهارمین دوره آموزشی است که اجرا می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی افزود: در مجموع از 217 آموزشگاه در سطح استان در حال حاضر صد در صد اداره امور مدرسه در  اجرای برنامه های بسیج توسط دانش آموزان انجام می شود و دانش آموزان به عنوان فرمانده واحد کار می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته طرح ولایت دانش آموزی انجام می شد اما تنها یک دوره آموزشی برای آگاهی بخشی بود و صرفا با نگاه به مسائل و موضوعات دینی و ارزشی کار می کردیم اما از چهار سال گذشته نگاه تربیتی نیز به آن افزوده شد .

اردونی با بیان اینکه این دوره آموزشی ـ تربیتی سر فصل های کاملا جدی و مناسبی دارد، گفت: بخش های مختلف تربیتی، معرفتی، بصیرتی، آشنایی نسل چهارم انقلاب با آرمان های امام راحل و وصایای ایشان، تبیین اهمیت جایگاه ولایت فقیه، شناساندن تشکل بسیج دانش آموزی و در راس آن صالحین هدف اصلی این برنامه است.

وی اضافه کرد: ششم مرداد ماه افتتاحیه دوره طرح ولایت پسران است که به مدت شش روز طول می کشد و سپس دوره طرح ولایت دختران آغاز می شود که به مدت شش روز در بیرجند برگزار می شود.

اردونی ادامه داد: در این دوره اساتید مجرب ومسلطی از دانشگاه، حوزه علمیه، آموزش و پرورش و بسیج سپاه برای تدریس در نظر گرفته شده است.

وی ابراز داشت: از تمام ظرفیت و توان موجود برای اینکه دوره ای ایده آل با خروجی مناسب داشته باشیم استفاده می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها