مهران رجبی در گفتگو با «بسیج»:

کارهای دفاع مقدسی باید تهیه کننده دولتی داشته باشد

بازیگر سینما وتلویزیون گفت: فیلم های دفاع مقدس نمی تواند پول ساز باشد پس باید حمایت های دولتی در این زمینه باشد و البته فیلم نامه های خوب که بتواند در این زمینه کار خوبی ساخته شود.
کد خبر: ۸۷۱۸۶۷۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به کمرنگ شدن تولیدات سینمایی در حوزه دفاع مقدس گفت: باید فیلم نامه خوب در مورد دفاع مقدس نوشته شود تا در این حوزه آثار خوبی به وجود بیاید.

وی افزود: هر چیزی که نوشته شود را نمی توان ساخت چرا که آبرویی از دفاع مقدس باقی نمی ماند، اگر نویسنده خوبی هم باشد حتما ساخته می شود، نوشته خوب در این زمینه کم داریم.

بازیگر سینما وتلویزیون تصریح کرد: کارهای دفاع مقدسی باید تهیه کننده دولتی داشته باشد، برای اینکه در سینما در وهله اول کسی برای دل مردم فیلم نمی سازد، باید بدانیم که سینما یک صنعت برای پول در آوردن است صنعت سینما هم مثل صنعت ماشین سازی برای رضای خدا درست نشده برای پول درآوردن است و صنعت سینما به این منظور ساخته شده که مردم را هم سرگرم کند.

رجبی اظهار داشت: فیلم های دفاع مقدس نمی تواند پول ساز باشد پس باید حمایت های دولتی در این زمینه باشد و البته فیلم نامه های خوب که بتواند در این زمینه کار خوبی ساخته شود.

بازیگر سینما وتلویزیون افزود: جمله از دل برود هر آنچه از دیده برفت در مورد این موضوع صدق می کند، وقتی اهمیت به دفاع مقدس در سینما داده نشود کم کم اهمیت آن در نزد مردم نیز کاهش می یابد و توجه مردم کم می شود، همه ساله باید بودجه ای قرار دهند و کارهای خوب و فاخر در این خصوص ساخته شود و کارهای ضعیف هم حوزه دفاع مقدس را زمین می زند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار