پروانه معصومی در واکنش به فراموشی سینمای مقدس در گفتگو با «بسیج»:
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به نظر من دولت باید در این زمینه کاری کند و وزارت ارشاد آستین بالا بزند، ما خیلی قصه های جذاب داریم که می تواند از دفاع مقدس ساخته شود و اثرگذار باشد.
کد خبر: ۸۷۱۸۶۲۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به کمرنگ شدن تولید و حمایت از سینمای دفاع مقدس در سال های اخیر گفت: متاسفانه سینمای ما سینمای گیشه ای شده است.

وی افزود: وقتی روزنامه ها را باز می کنیم می بینیم نوشته فروش فلان فیلم از میلیارد گذشت، و این نشان می دهد که وقتی که تهیه کننده ها خصوصی باشند فکر جیب خودشان را می کنند و صد در صد به دنبال بازگشت سرمایه خود و سود هستند.

معصومی اظهار داشت: وقتی تهیه کننده حدس می زند که فیلمی که می خواهد بسازد مورد استقبال  و حمایت مسئولان قرار نمی گیرد و در نتیجه دیده نمی شود و به فروش نمی رسد، سرمایه گذاری نمی کند و این مشکلی است که الان در مورد سوژه های ارزشی وجود دارد.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: به نظر من دولت باید در این زمینه کاری کند و وزارت ارشاد آستین بالا بزند، ما خیلی قصه های جذاب داریم که می توان از آن ها در حوزه دفاع مقدس استفاده کرد و اثرگذار نیز باشد ولی وقتی مسئولان حمایت و استقبالی در این زمینه ندارند تهیه کننده ها هم به این سمت نمی روند. بازیگران و هنرمندان این حوزه بیکار می مانند و ارزش های دفاع مقدس نیز برای جوانان یادآوری نشده و کم کم به دست فراموشی سپرده می شود.

ارسال نظرات