خبرهای داغ:

برپايي نمايشگاه عفاف و حجاب با مشاركت پليس و شهرداري اصفهان

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از حمايت و مشاركت اين فرماندهي با شهرداري در برپايي اولين نمايشگاه بزرگ "عفاف و حجاب در مد و لباس" خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۸۶۱۰
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ"جهانگير كريمي با اعلام این خبر اظهار داشت: نمايشگاه بزرگ "عفاف و حجاب در مد و لباس" با مشاركت پليس و شهرداري اصفهان و مراكز توليدي لباس سطح استان در نيمه دوم مرداد ماه در باغ بانوان مجموعه پرديس ناژوان شهر اصفهان برگزار مي شود.

وي افزود: توزيع مستقيم لباس هاي توليدي متناسب با هويت و فرهنگ ايراني و اسلامي همراه با تنوع و زيبايي خاص آن باعث مي شود كه هم تاثير بسيار زيادي در فرهنگ پوشش در جامعه خواهد داشت و هم در حمايت از مراكز توليد داخلي و ايجاد انگيزه براي تهيه توليدات متناسب با نياز مخاطبان فراهم خواهد شد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه نيروي انتظامي از هر طرحي و برنامه اي كه در راستاي پيشبرد فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باشد استقبال كرده و حمايت مي كند افزود: يكي از با گلايه هايي كه امروزه از طرف مردم و به خصوص بانوان مواجه مي شويم ، فقدان لباس متناسب با ذائقه جامعه است.

سرهنگ كريمي بيان داشت: امروز لباس هايي كه هم شيك و متنوع باشند و متناسب با ذائقه و سليقه هاي مختلف توليد شده و هم سادگي، متانت، وقار و هويت ايراني و اسلامي در آن رعايت شده باشد بسيار كم است و بايد زمينه هايي فراهم شود تا توليد كنندگان پوشاك كشور گام هاي بيشتري را در اين زمينه بردارند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان، پوشش مناسب را باعث ايجاد هويت در شخص عنوان كرد و اظهار داشت: دختران سرزمين ايران بايد بياموزند كه متناسب با شان و منزلت و شخصيت يك دختر ايراني لباس بپوشند و بدانند كه با پوشش خود فرهنگ جامعه خود را به دنيا نمايش مي دهند و كساني كه پوشش ها و مدهاي غربي را براي خود انتخاب مي كنند اين افراد هويت اصيل خود را گم كرده اند.


ارسال نظرات