استاندار سمنان:

صادرات حیات تولید است/در راستای تولید،صادرات باید افزایش یابد

استاندار سمنان گفت: در راستای تولید، صادرات را باید افزایش داد.
کد خبر: ۸۷۱۸۵۵۳
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، محمدرضا خباز در دومین نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان با بیان اینکه صادرات ، حیات تولید است، گفت: درراستای تولیدباید صادرات را افزایش دهیم.

نماینده دولت در استان با بیان اینکه تولیدحلقه اول وصادرات حلقه آخردر زنجیره اقتصادکشور است، اظهارداشت: اگر بخواهیم به اهداف اقتصادمقاومتی دست یابیم، باید این دو حلقه بهم وصل شود.

خباز تصریح کرد: افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی با همکاری و وحدت همه دستگاه های دولتی میسر می شود و با برنامه ریزی های دقیق می توان شاهد افزایش تولید صادرت گرا در کارخانه های استان باشیم.

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان سمنان نیز در این نشست بر اهتمام بیش از پیش دستگاه های اجرایی استان در جهت رفع مشکلات صادراتی استان تأکیدکرد.

بهروز اسودی در این نشست ضمن تقدیروتشکراز زحمات کلیه دستگاه های اجرایی استان خواستار همکاری و تلاش بیش ازپیش مدیران برای رفع مشکلات صادراتی وافزایش صادرات غیرنفتی شد.

وی گفت:‌ دراین جلسه مشکلات صادراتی پنچ واحدتولیدی استان توسط خود واحدها مطرح ودرجهت رفع موانع پیش رو،تبادل نظر و تصمیم گیری می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عمده ترین مسایل و مشکلات صادراتی این واحدها را گمرک، مالیات، امور حمل و نقل و ریلی، بازار فروش و غیره بیان و اظهار امیدواری کرد: با وحدت وهمدلی که بین مسئولین استانی وجود داردبتوان این مشکلات وموانع را ازسر راه واحدهای تولیدی برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار